Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mlha nad krajem

14. 09. 1999
0
0
763
Autor
Mikeva

Dr. Jekyl and Hyde Máš v hlavě dálky Ale tam řáděj války Máš v hlavě sny Ale který jsou ty tvý? Zapálíš noviny, oni jsou nevinný Svět prej vrací se zpátky Já vlastně taky Nenechám si říkat Kudy se mám dát Stojím si zatím Co zde budu psát Plno popsaných stránek Zmizelo pryč Tak jsem vlastně svobodný. Tak začnu znova Né, né žádná TV Nova Já, Život a Něco z vyšších sfér Nevím co To je Výmysl ale ne Má stovky jmen Zkus líbat se s andělem Dr. Jekyl a Hyde No tak fajn Můžeš číst dál Blízko budem stát Já, Život a….. Račte vstoupit - Mlha nad krajem Otevři bránu A pusť dál mlhu Déšť padá skrz střechu Díváš se mi do očí Né, dnes nelžu Situace je jinačí Stejně špatná Jenom nekončí. Dáváš prachy na stůl O lednici a pivo v ní Dneska nějak neběží Stejně tam žádný není A venku už neprší Tak otevři okno A pusť dál mráz Né, dnes nelžu Sny jsou dobrá stráž. Zahodím boty Cesta napoví Prej přes křoví Kdo se nebojí Cestu má Ten barák hoří Proč ale nikdo nezdrhá Nevyžene mlhu Kdo už nedýchá Mosty do Babylonu Mosty do Babylonu Spálit je můžeš Netrefíš Zase zklameš Házíš klacky do dveří Proč za horama spát Ráno dává mat Tady můžeš Iluze jinejm brát Zkažený duše poutníků Na cestu se jich ptal Nevědí Mosty do Babylonu Každej sám v sobě zahladí… Spálí, útratu zaplatí Pohladí vlasy svojí holky Pak se vytratí… Půlnoc Parádní je čistý oči mít Půlnoc, Berlín spí Natáhneš budík Osladíš čaj Den končí Nový blíží se k nám Co přinese, co si nechá vzít Je půlnoc, Berlín spí. Je půlnoc Nikdo netuší, Že sirény se rozezní A rozdíl mezi včera a dnes Nebude jen minut pár A město změní se v děs. Tak už padaj bomby na Berlín A v troskách leží lidský svět Rozbitý hrnek s čajem Je půlnoc, i když už dávno začal nový den.
Merle
15. 09. 1999
Dát tip
Nerad píšu "kritiku" pod víc básniček najednou, prostě ty pocity ze mě vyprchají. Ne to není výtka. Možná spíš vysvětlení.
Jinak jsou (na mě) moc nepochopitelný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru