Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro TEBE!

21. 06. 2006
2
0
1811
Autor
IsabelTorr

Pro jednoho týpka, co si to nikdy nepřečte... A mimochodem, vím, že tyhle zamilované básničky jsou tu na denním pořádku, ale pro mě je tahle hodně důležitá.

PRO TEBE!
 
Nenávidím krabičku cigaret,
protože si pokaždé vzpomenu na Tebe.
Přesto ji vyhledávám.
Nenávidím jednu písničku.
Protože je to naše písnička.
Přesto ji stále poslouchám.
Nenávidím tóny lidských hlasů,
protože mi znějí jako ten Tvůj.
Přesto se usměji, když je slyším.
Nenávidím svůj domov.
Protože díky němu Tě znám.
Přesto jsem doma dál.
Nenávidím sebe samu,
protože jsem slaboch.
Přesto s tím nic nedělám.
A tak se ptám.
Nenávidím? Miluji?
Co to je?? Nevyznám se v tom.
Co je nenávist?
Pláču, chci zapomenout.
Jenže je ve mě něco, co říká NE.
Nesmíš zapomenout.
A já podléhám. Pouštím naši písničku, procházím po domě a doufám v naše setkání, zapaluji si Tvou cigaretu, poslouchám okolí a pláču......pro Tebe.
Stejně to nevrátím, tak proč sním??

Fil
22. 06. 2006
Dát tip
nemyslím,vím:-)vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr máš zákazi tak říkat-Zákaz, irituje mě to!!!!!!!!!!!!:-) A ŠUP TAM S NÍ:-)

chlapečku tak to si jen myslíš :-)) ale nechám Tě v té bláhové naivitě, zajdo :-)))))) pilulky neciiiii!!! dup!

Fil
22. 06. 2006
Dát tip
Co se učíš podvědomě Tě ovlivňuju, aniž to tušíš:-))Věci říkáš? Nooooo, jo tak to začíná a končí pilulkou:-))

a co se prosím učím od Tebe? :-)) pilulku nechciiii a neplete se mi niiic akorát mi furt někdo schovává věci :-( :-))

Fil
22. 06. 2006
Dát tip
cože?od Tebe, která se učí ode mě?:-) Tobě se to zase tršilinku všechno popletlo, že?:-)Ale nebuj dáme pilulku a zase bude dobře:-))

kdeže loňské sena jsou...spálily je letošní mrazy...šak nevím :-)

se nedivíme, páč jsem houby spala, chytala blesky a hromy zavírala pro pocit z lepšího rána .. a houbec!:-)) boha do toho netahej, ten má jiné starosti! :-)

přidávat droždí a uždibovat kousky, jo? :-)) pa Jenyku vobludko! :-)))) Zborouši: podal jsi důkaz :-)) mimochodem i tací jsou co krabičky zakopávají z pocitu sounáležitosti s přírodou :-))

Jakubisko
22. 06. 2006
Dát tip
Voní to láskou...mě se to líbí :) *

Báseň ano, Zboro, ale použitá slovní spojení a celkové vyjádření, ne.

Zbora
22. 06. 2006
Dát tip
Jenyku?........no nic. J.D.: nebude spíš otřelá? Kytka: nevzpomínám si, že by někdo nesnášel krabičku cigaret, většinou ji všichni velebí, nebo do ní něco ukrývají ;o) Jagara: jen kurvy se musí líbit...básně ne :o) Pravda je to čemu věříme.

skvělé, konečně z těch kopyt udělám vílí nožičky :))

Zboroušku......nápadem? Tys byl dneska dlouho na sluníčku, viď :-)) File, že by ses přeci jenom trošku něco ode mě naučil?! :-)) no a kdy sem tu měla asi bejt? :-)) jenyku, děkuji, že jsem si mohla přečíst Tvůj nádherný monolog -)) nemyslím, si, že by Ti kdokoliv cokoliv a jakkoliv! a se nenavážím a do starý už vůbec ne, co bych z toho asi měla, co:-)

Pardón, Jenyku2...

Opravdu máš smysl pro drama Janyku...

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
Pocit zná každý, ale ztvárění je horší, dobrej je záblesk návratu zas na začátek, kam se konec vracet vlstně nechce:-)A jak to že tu kytka byla v 7, to jí vytmavím:-))

Mě se to docela líbilo... Opravdu. Je to takové neotřelé pravda, ale není to zas tak šptané. Ty pocity má občas asi každý. Sama je znám moc dobře. Ovšem je též pravda, že se dali popsat i lépe...

Zbora
21. 06. 2006
Dát tip
Zlá...ošklivá kytka :o))) ...no, ale uznej, na klub by to bylo málo. Je v ní i několik momentů, které zavánějí nápadem.

proč, proto.... je důležitá, ale v aréně by neměla co dělat... čebrená knihovna .... nelíbí.. láska páska...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru