Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maruš

22. 06. 2006
0
0
688
Autor
tatko

Jóóó Maruš je Maruš.....

 Maruš


Stará stopětka poskakovala po trávníku jak splašený kůň. Držel jsem volantu jak přilepený a oči jsem měl vyvalené na přední sklo jak při zácpě. „Karle proboha živého kam to jedeš...“, pištěla Maruš svým  pisklavým hláskem.
„Musíme do toho lesíka, tam  nás nedostane“, odseknul jsem a chytil jsem volant oběma rukama.
Létající talíř kličkoval po obloze a občas vyletěl ze spodu tenký paprsek.
Před autem se zdvihl obláček prachu. Vedle!!
Bylo jasné že  si nás chce ten zelený trpaslík vychutnat, než nás zlikviduje.
Ještě že ty krátery před autem nebyly hluboké, jinak jsme asi  dojeli.
K lesíku zbývalo asi sto padesát metrů.
„Musel si ho  kopnout do tý prdele? Víš přece že máme s nimi žít v míru....“, spustila ten svůj kolovrat.
„Kruci Maruš, neštvi mě, už jsem ti jednou říkal že mi připomínal meloun....ha ha ha ha“.
Jsem fakt vtipnej pomyslel jsem si .
To by naštvalo i mrtvého .Tak jsem po noční ,místo toho abych šel spát tak Maruš začne otravovat,
že musíme do Kauflandu  nakoupit. Čtvrt hodiny točím startérem  než ten krám chytne....
No a na půl cesty do obchodu , zrovna na prostředku cesty, si leží  ten jejich plechový vehikl.
Troubím jak vůl …. a nic,  jen ta zelená prdel trčí ven.
Je mi jasné že jim to spadlo, ale kdyby aspoň  vylezl nebo tak něco.....
„To všecko kvůli tobě Maruš, kdybys neotravovala s tím nákupem …
Víš že po noční jsem nervózní.“
 „A zapni si ten pás  pořádně, nebo si rozmlátíš hlavu o palubovku, už tak to ledva drží !!!“
„....Ale Karle …..“
„MLČ!!“
„Nebo tě vysadím ať si s tebou užije ten zelený trpaslík  a možná mi dá pokoj......ha ha ha ha “

I když asi nevysadím, dneska je středa,mohlo by to vyjít....,

pomyslel jsem si pro sebe a snažil se na Maruš hodit  něžnější pohled.
„No dobře Karle, mlela pořád dokola a proč jsi mu ještě břinknul ty dvě facky, když vylezl z pod toho talíře...“
„ To si fakt přehnal Karle ..To si přehnal …“
„ AAAAle  Maruš, říkal jsem ti že komunikátor je v kuchyni na lednici .“
„KARLE!!“     
 „Vždyť dobře víš že jsi mi pak zase  říkal nemusím...“
„ No jasně,  než by si to našla a  přišla zpátky, tak mi to zase chcípne....“
„A potom, mi se líbí jak jim ty tykadla pěkně kmitají, když třepou hlavou...ha ha ha ha ha ha ..“
„A on pořád něco blekotal a blekotal a tím mě naštval.Tak jsem mu pár vrazil.“
„Dyť se zas tak moc nestalo“......
„STALO KARLE!! PRÁVĚ ŽE STALO KARLE!!“
Pištěla pořád dokola, „ to už ani dovolená nebude když nás trefí...“

„Netrefí Maruš, netrefí, to zmáknem“,  škubnul jsem volantem prudce doleva, protože před  autem se zase zadýmilo.
Škodovka měla snahu jít do smyku, ale vyrovnal jsem to zase  prudkým škubnutím doprava.
„Je mi blbě Karle“, začala natahovat Maruš a naházela na obličej v momentě všecky odstíny zelené.
Ani jsem nevěděl že zelená může mít tolik odstínu. Přitiskla  se ke mně a křečovitě mi sevřela ruku až  to bolelo.
„Co blázníš, chceš abychom se nabourali??“
„Promiň Karle, promiň, ale mám strach...a budu asi zvracet....

OPOVAŽ SE !!"
„Víš jak to tu bude smrdět, nedej bože aby si mně poblila...“
„Najdi si nějaký pytlík ...jak v letadle, já na to teď nemám čas vidíš snad že řídím...“
„Ale tu žádný není Karle...“
...blk blk....
„Kristova levá noho OPOVAŽ SE  MARUŠ !!!
 ....FAKT TĚ VYSADÍM!!!" 
„Hrábni tam do kaslíka..tam nějaký musí být.
„ JE TU KARLÍIIIČKU JE TU!!!“
...blk...blk....
„No vidíš holubičko moje, jakou šikovnou igelitku máš.Ta ti půjde k pleti. Jsi moje hodná holčička,
hlavně to ze sebe nevyval vedle a bude všecko v pořádku.“
 „Pak to pěkně vyhodíš z okna ...a za chvilku jsme doma...“
„ A dnes je středa“, připomněl  jsem  se a šibalsky jsem na ní mrknul.Blk lbk blk blk ......
Jenom uši ji trčely s igelitky....

>

>

>


„JEŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍŠ MARUŠ TAM NE EEEEEEEEEEE!!!“

„KRUCINÁL !!! DYŤ TAM MÁM TY CÉDEČKA CO JSEM SI VČERA KOUPIL“

„Mně se hned zdálo že tam něco je na tom spodku igelitky...“,..vysunula hlavu ven...

Myslel jsem že mám zástavu srdce!!...Sem si koupil včera ...
Mám slíbené všecky díly Pána Prstenů ...
„Já ti je očistím Karlíčku“, škytala Maruš a začala hrabat rukou v ......
„NEEEEEE  MARUŠ PROSÍM TĚ JEN TO NE !!! Otevři okno a vyhoď to ven .“
„ A HNED !!“
Spustila potok slz : „já ti Karličku....“...
 „ Kašli  na to Maruš, koupím si druhé, hlavně že ti už není špatně...tu máš kapesník ...a pak ho taky vyhoď...“

PRÁSK !!!PRÁSK!!
Obě zadní pneumatiky se rozletěly na kusy. Auto prudce sedlo skoro na prdel.
„KARLIČKU.... KARLIČKU JÁ JEŠTĚ NECHCI UMŘÍT !!!“
Gradovala Maruš do nejvyššího fistulí a cákala slzy na všecky strany...“
„Měli bychom si odpustit, co jsme si to jsme si..“, a vrhla se mi kolem krku.

Nevěděl jsem co mám dělat, jestli se mám modlit nebo ne.Volant jsem už pustil, bylo to zbytečné.
Objal jsem Maruš  a opřel si bradu o její hlavu.
„ Dobrá Maruš, ....odpouštím ti že si mně dneska dvakrát naštvala, i ty poblité cédečka“,
mumlal jsem pod nosem a po očku sledoval létající talíř.

Viděl jsem , jak ve předu  nad lesem vytáčí spirálu  a postupným klesáním nabírá rychlost směrem k nám.
Už jsem rozeznával spoje na povrchu. Zavřel jsem oči a přitiskl Maruš k sobě....

PRÁSK !!! PRÁSK!!!
Přední pneumatiky se taky rozletěly na gumovou drť a škodovka se celým spodkem zabořila do hlíny.
Zasvištěl těsně nad autem směrem dozadu. Pootevřel jsem oči a mrknul do zpětného zrcátka. 
Zase opisoval spirálu a šikoval se k dalšímu útoku.

Jenom rychlost nezvyšoval.Pomalu se blížil k nám...„Tak,Teď si nás vychutná“, blesklo mi hlavou.
Já bych si to  taky vychutnal...Pomalu jsem začínal litovat těch dvou facek...

Pomaličku se přiblížil až  k autu a začal klesat na úroveň bočního okna. Čekal jsem co bude.

Jemné bzučení přerušilo moje myšlenky a na boku se začala objevovat škvíra...

Vysunula se   zelená ruka sevřená v pěst a chvilku trčela do prázdna .

Po dvou vteřinách se prudce zdvihnul prostředníček .........

Za podivného chraplavého smíchu začal  talíř pomalu  stoupat a nabírat rychlost.....

Za pár vteřin  z něho byla tečka nad lesem...

.....kdysi jsem se divil Bolkovi Polívkovi Ve filmu „Musíme si pomáhat“...
jak šli po těch schodech a ptali se ho co to tu smrdí.....on skoro uraženě odpověděl...
„...no co posral jsem se...“

 


„ ....teda Karle...... jsem nevěděla že prasklé pneumatiky  můžou tak  smrdět...“ 

„...Ježíš Maruš....zavři už..............

 

  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru