Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sošiks v zoo

26. 06. 2006
0
0
1225
Autor
Dante

A je to tady. Hlavní roli v tomto zoothrileru mají Kačka, Anežka a Zuzka. Ke konci přichází Sába.

Kačka: Já chu vidět dikobraza. Hele lama!

Anežka: To není přece žádná lama Kači, to je velbloud.

Kačka: Viděli ste už muflona? ...vypadá jak Matuška. Muflon Matuška.

Anežka: No jo, ale to není nic oproti...hele! On se na mě kouká. Ta kočka se na mě zlověstně kouká. I ty jedna kočko!

Kačka: Nediv se Anežko, že se na tebe kouká, když máš v ruce svačinu víš? Měli bychom se jít podívat už konečně na ty papuchy.

Dante: Slyšel jsem, že tu mají čápy.

Kačka: Kde?! kde?!

Dante: A taky jsem slyšel, že tu pobíhají koloušci.

Zuzka: Pájo nepruď.

Kačka: Hele poník! Anežko, můžeš se svést na poníkovi.

Anežka: Dávej si bacha Kači, protože velká Anežka tě může taky zardousit a už neuvidíš papoušky.

 

         Po půl hodině velmi záživné chůze

 

Kačka: Jééé papoušek.

Zuzka: Jéééé

 

  Nutno dodat, že asi po dvaceti minutách už Zuzka nevědomky křečkovala.

 

Anežka: Hele já nejsem poprvé v zoo. Už jsem byla v Jihlavě. (dál mluví méně nahlas, jako když přede kočka)

Dante: Kde je asi Sába.

Anežka: Sába je dole, protože Sába by to tady všechno vypustila ven. Sába je žába, žába je bába.....(v podobném duchu)........

Dante: Asi je u gepardů.

Zuzka: Pájo nepruď joo?

 

             --------------------------------------

 Sába: Doufám Pájo, že o mě něco napíšeš. Rychle napiš něco o mě, nebo poznáš, jak se Sába umí naštvat. Víš přece, že naštvat Sábu se nevyplácí.


No, to je drámo :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru