Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...zimní

28. 03. 2001
2
0
1433
Autor
Ondrej_Fiala

(...) špičkami řas dotýkáš se tmy… …když spíš jsi měkká a voňavá jak lístky trávy v jarní louce… …je ticho a sněží… tvá bílá ňadra plují nocí …opilé plachetnice… jsi krásná a záhadná jak první hvězda v podvečer… …dlouho… dlouho tě miluji… dlouho je ticho a sněží… (1998)
Stínovlas
28. 03. 2001
Dát tip
Slovo měkká je tam pro mě zavádějící. Napřed jsem si představila peřinu a pak korpulentní dámu. :o) Nebylo by lepší něco jako hebká?

Vyjan
28. 03. 2001
Dát tip
Tohle už by na mě bylo moc. Nemám rád šlehačku, a sladkou už vůbec ne.

...no jo Vyjane, to víš mládí a touhy a naivita... ale to už mne přešlo...

..ale stejně mám k tý básni sentimentální vztah... Prosím Vyjane, podívej se na jednu mou novou věc, má takovej hloupej název: ...bez názvu... (ale podívejte se na to). Ještě jsem ji nezveřejnil, ale je k nalezení po mým jménem v položce autoři...

Naso
28. 03. 2001
Dát tip
mne sa to náhodou cekom páči - chcem taktiež snežiť!

Biri
28. 03. 2001
Dát tip
Paráda......nemám slov

Biri
28. 03. 2001
Dát tip
chtěla jsem to tipnout, ale nepovedlo se, takže znova TIP

Pája
28. 03. 2001
Dát tip
sladce omšelé ale přirovnání ňader k opilým plachetnicím se mi líbí

kalinka
28. 03. 2001
Dát tip
i ty šmíráku spících milenek:o) /chicht/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru