Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta rytíře

20. 07. 2006
0
3
1475
Autor
Hatamoto

Rytíř cestou zmožený, kráčí pouští, pustinou....


O zubatý meč se opírá, už nemůže dál.


Plazí se však stále za tou nedostižnou vidinou...


Byl už blízko, sen se mu však jen zdál.

... ... ...


Kolikrát už na zem padnul a do prachu ji políbil.

Dělá se mu náhle jasno, šanci má tak nulovou.


Stále se však snaží dále, život srdci zaslíbil

Vždy když sražen na zem, pomýšlí na novou.

… … …

Sotva vstane hned už vidí jen ten dálný cíl...


Přístav, louku, zlatou hvězdu...


Pevnost, kterou nedobyl.


Stále však to zkouší dál, nezná ale cestu.


3 názory

martinez
16. 02. 2007
Dát tip
no to je tvoje dílko... jen mi to přišlo nejpodstatnější... :o)

Hatamoto
16. 02. 2007
Dát tip
No vidíš a hned to vypadá jinak...heh muzes mi delat korektuty...min je nekdy vic jak vidno:)))

martinez
20. 01. 2007
Dát tip
Dělá se mu náhle jasno, šanci má tak nulovou... tahle věta mi k tomu nesedne... mám zlozvyk dělat lidem z dílek miniatury, tak promiň ale tady jednu máš... jmenuje se: GRÁL Rytíř cestou zmožený, kráčí pouští, pustinou o zubatý meč se opírá, už nemůže dál plazí se však stále za tou nedostižnou vidinou jednou už byl blízko, jen sen se mu však zdál... :o)

šňupálek
16. 07. 2006
Dát tip
;-) taky možnost

Hatamoto
16. 07. 2006
Dát tip
Aaaa a prave to je ono...jsem se sekla a nema to byt ani jedno...má to být Cesta rytíře:))))

šňupálek
14. 07. 2006
Dát tip
jo a je to "cest", nebo "čest" ?!?

šňupálek
14. 07. 2006
Dát tip
;-)

Hatamoto
14. 07. 2006
Dát tip
Njn to je pravda...sou ty rymi take podivne...asi az budu chtit rymovanou basen budu muset vzit nejakou basnicku od Poea aby dodrzoval rytmus a tak mne to vzdycky ujede:)

šňupálek
13. 07. 2006
Dát tip
myšlenka silná dost...hele, ale ňák se ti to nerýmuje, mi přinde...no, tak co chtít od smíšenejch veršů, že? ;-)

Hatamoto
13. 07. 2006
Dát tip
To vis no...jako takhle opet chvile kdy sem se pokusil neco napsat a skuzit aby ze mne nelezla anglictina:) jako ma to byt metafora...Ale melo to byt ze srdce jako ta predtim...:)A taky bylo:)

no to je tak trochu od ničeho k ničemu, .. psát báseň o rytíři to dělá dneska už málokdo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru