Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkohol

01. 07. 2006
1
0
444
Autor
JOHNYlightPP
Toľko krát som si už sľúbil, že nebudem piť, asi som alkoholik, asi nezvládam svoje nechutné potreby...asi sa potrebujem ničiť. Zabudnúť, nevnímať, nechcieť život. Čo je realita? Čo je láska? Fet, tríznenie sa, utápanie žiaľu v láske, milovanie...? Áno milovať "niekoho"...láska vždy bolí. Nikdy ťa nik nepochopí, si tu na to všetko sám, ale ak nik nechápe to, že potrebuješ aj ty cítiť a dostávať? Ak sa cítiš sám? Čo potom? Miluješ, ale SÁM sa ubíjaš. Všetko ťa bolí, všetkého sa bojíš. je ti do plaču... Na čo je taký život? Na hovno...na utápanie žiaľu v pive... Skončí to! Skončí svoj posratý život. Len sa netráp. Boh ti to vyjebané pivo v raji načapuje. Jeb na to. Kurva sekni s tým, sekni so svojím životom. Aj tak nerobíš radosť svojej milovanej...SI ALKOHOLIK!!!
...jak pravil begbie...neřvi... ...mas to sialene presponovane...ukricane... ...kvazimoralisticke...a sebemrskacske... ...clovece...toto ti nezozerem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru