Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONEČNĚ NASTAL DOBRÝ VĚK

02. 07. 2006
2
0
1368

fantazírování o tom, že by naše vláda konečně udělala něco pro své voličně - potěšila by je... (jestli je tu někdo moc politologicky založenej nebo má chuť lobbovat, tak ať radši vypadne!) a pokud to někomu bude připadat primitivní, tak vás už předem z nitra džungle zdraví cromagnonka!

A nastal dobrý věk!

Na Topolu visí spolu

Bublifuck i Paroubek

a až opadají dolů

jak roj tlustých vos

přifrčí tam divnej boss,

odpadlickej Standa Gross,

a chcípající modrej pták

ho chřipkou ptačí nakazí,

pak se někam odplazí.

Než dozraje mák,

přestanem si hady hřát

na prsou a v šrajtoflích

- zemře loser z lůzy Rath

a sklidí ovace a smích.

Křesťani se nerozhodli

s kterym větrem plout,

tak se všichni svorně shodli,

že se musí roztrhnout!

Třešničky už zplesnivěly

jak v kompostu loňské jmelí,

není se už čeho neustále bát,

už nás neotročí vlastní stát!

Pro jistotu znapalmujem parlament

i každej politickej apartment!


na téma špatná kategorie jsem už dostala připomínku i od reakce, tak jsem to přemístila tam, kde jsem já =o)

Nickyx
02. 07. 2006
Dát tip
málenm jsem poprskal minitor...ale nedával bych to určitě do kategorie události! blbůstky spíš...

však mě taky ne - ještě by se mohli pokusit reorganizovat nebe a peklo a pak by se všem chtělo umírat ještě míň než teď... ale baví mě navážet se do systému a náš systém reprezentují právě tito...

však mě taky ne - ještě by se mohli pokusit reorganizovat nebe a peklo a pak by se všem chtělo umírat ještě míň než teď... ale baví mě navážet se do systému a náš systém reprezentují právě tito...

Milly
02. 07. 2006
Dát tip
moc černý a nenávistný na mě- zvlášť to, že zemře........ rozhodně by mě nepotěšila smrt žádného z našich politiků

aradisi: ale musel by bejt ve virtuální formě (videokonference nebo tak něco), protože by se tam navzájem povraždili =o)

díky! já jsem vždycky málem uchcávala smíchy při záznamech z jednání poslanecké sněmovny - ty jsou už samy o sobě dostatečné frašky na to, aby nikdo nemusel naši politickou scénu parodovat.

díky! já jsem vždycky málem uchcávala smíchy při záznamech z jednání poslanecké sněmovny - ty jsou už samy o sobě dostatečné frašky na to, aby nikdo nemusel naši politickou scénu parodovat.

hodně hodně ujetý :o) málem sem u toho chcípla smíchy :o)) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru