Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radosť

15. 09. 1999
0
0
1475
Autor
Kyslik

keep smiling unless tarantula creeping in your pants

niečo mi koluje v mojich žilách, usmievam sa , šťastný som, cítim sa ako ryba v kryštáľových vodách, a mám radosť, že ešte stále som. hľadím von a cítim ten pokoj, kľud, čo sa na mňa pozerá cez závesy, je to ako nejaký pud, ktorý ma ženie ako stlačením klávesy. som rád, že cítim prúdenie, že mi srdce tlčie, veď načo je trápenie, ktoré nás k zemi dotlčie a my si len vtedy uvedomíme, akí sme slabí na tomto svete, ale to určite sami chcete, aby bol niekto šťastný, druhý nie, veď preto je život a smrť, a či nie?
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
radosť zo života - prečo nie aj takto? Oukej!

maprach
19. 09. 1999
Dát tip
ano. jak to řekl slávek :-)

Jinak, přemejšlím, co že ti to tam vlastně koluje, když si myslíš, že já chci, aby byl někdo nešťastný. . . Že by tě už rafla? Ta tarantule?? :-) :-) :-)

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
No jsi jako oheň a voda, bílý a černý, malý a velký, ale ji tu na správném místě !!!

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
ano. jak to řekli moji předřečníci :-)

Špuntík
15. 09. 1999
Dát tip
je to radost to číst, i když to je slovensky, tak to občas trochu háže nám Čechům v tý hlavince, a líbí se mi to, co tě sem přivedlo....

Datin
15. 09. 1999
Dát tip
UAAAAAAAAAA.... Chce se mi křičet štěstím...:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru