Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod #3

02. 07. 2006
0
0
678
Autor
Aeon

blbne vám někdy vaše televize nebo obrazovka? máme pro vás okamžité řešení problému, ocení zejména lidě posedlí uklízením, a kutilové....

krok číslo jedna:

obrazovku/televizi odneseme na nějaké místo kde je, pokud možno, nový koberec (aby jsme nasrali pár lidí)

krok číslo dva:

pokud máme dílnu, skočíme si do dílny pro největší kladivo které tu najdeme

 - pokud není kladivo, postačí nějaký trám, nebo páčidlo ( s tím pak můžem i na nákupy)

krok číslo tři:

nářadím které jsme si vybrali použijeme - a to následnovně:

vememe kladivo a udeříme do prosklené části obrazovky/televize,

taky by jsme mohli udeřít páčidlem, ale to byste museli prvně televizi vypojit z elektřiny, a každá práce na víc je zbytečná...

představíme si, že jsme udeřili někoho, koho hrozně nenávidíte, tak udeřte znovu, a znovu a znovu ...

krok číslo čtyři:

poté co z opravovaného spotřebiče zbyde, jak  u nás říkáme, šrot, přestoupíme rovnou ke kroku číslo pět...

krok číslo pět:

necháme to tam ležet, a prchneme pryč, poté to hodíme na někoho, kdo byl v tu dobu poblíž ...

krok číslo šest:

udělejte si kafe, ale pokud vám nefunguje ani kávovar, ani ryhclovarná konvice, zopakujeme postup i s následujícím spotřebičem ...

Gratuluji,

zasloužíte si diplom, za perfektní provedení demontážních a destruktivních prací ...

co ještě získáte? budete ještě více nasraní, a pokud né vy, pak nějaký váš bližní,

takže?  at žije tradiční Rusko-Americký způsob domácího kutilstvý ...

věnováno Homeru Simpsonovy ....


Aeon
05. 07. 2006
Dát tip
jen to reknete ... ANO ja jsem tennejvetsi ... nejvetsi CHUj a kreten pod sluncem ;] \-Bezkonkurencne-/

solomon
03. 07. 2006
Dát tip
k popukání

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru