Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen ty a já...

04. 07. 2006
0
0
1137
Autor
Plia

 Bolí to... Srdce mě bolí a nechce přestat, i když už jsem tolikrát žal utopil ve vínu. Proč se to všechno stalo? Proč jen mě stíhá to prokletí, kde láska hraničí s bolestí a šílenstvím? Stále znovu a znovu si připomínám její polibky, dotyky jejích rukou, šimrání řas na mé tváři. Vzpomínám si na její smích, něžná slova i horké slzy. Chtěl bych pro ni snést i modré z nebe, položit jí celý svět k nohám, dát jí víc než lásku, neboť jen ta láska se mi zdá málo. Nevím, jak vyjádřit své pocity k ní. Šílím po ní touhou, cítím se k ní připoutám ohnivými řetězy a v srdci cítím tak ohromnou vášeň, že kdyby se dala zapálit, hořela by do skonání světa. Ona je mé světlo, které mě vede celým mým životem, ona je mé štěstí, můj největší poklad, má bohyně! A přece, i tato má perla mi dává hořkost, tíhu, žal a nemohoucnost. Ona, ta, která ve mě probudila dosud nepoznané city, i teď slyší mé srdce. I jí je úzko, ale i nádherně. Její ruka spočívá v mé a já si přeji, aby tento okamžik trval navěky. Vidím, jak se jí chvějí řasy a oči zalévají slzami. Vím, že náš život končí, ale budeme již navěky spolu. Jen ty a já...


Plia
04. 07. 2006
Dát tip
Žádná holka mi nedala kopačky, psala jsem o pocitech nějakého muže. Jde o to, že cítí, jako by od něj odcházela, ale přitom umírají oba. A žádná sebevražda to není, to bych napsala jak to udělají. Prostě cítí konec. A dala jsem to do blbůstek proto, že nevím kam to jinam zařadit.

papouch
04. 07. 2006
Dát tip
chm.. papouš to nějak nepochopil.. ze začátku to vypadá, jako že ti holka dala kopačky a ke konci to zase vypadá jako že né a že se chcete obá zasebevraždit a už vůůbec papouš nepochopil, proč je to v blbůstkách chm chm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru