Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

UŽ NEMÁM SÍLU PLAKAT

21. 03. 2001
3
0
1385
Autor
Kamenna_Tvar

listopad 2000

Už nemám sílu plakat… Tahle záležitost trvá tak dlouho, že cítím, že vlastně už nic necítím. Přesto se ve mne střídají záchvaty lásky a nenávisti naděje a beznaděje důvěry a nedůvěry k Tobě i k sobě a taky strachu, že už mi nikdy s nikým nebude tak hezky jako s Tebou. I když se na Tebe zlobím, protože jsi mně nechal jít tenkrát v noci samotnou a s výmluvami jsi utekl, přesto bych Ti ráda dala ještě jednu šanci. Kolik už vlastně bylo těch „ještě jedněch šancí“? Nevím, ale můžu říct, že jsem jich tolik ještě nikdy nikomu nedala. Zřejmě mi na Tobě záleží o trochu víc než na těch ostatních…
Protoze je to proste naprostej pitomec!!! :o)

Nezaslouzi!

Jákob
04. 10. 2001
Dát tip
proč ? :o)

Jákob: Nevím, ale zjistím to, neboj...

Jákob
24. 03. 2001
Dát tip
zřejmě asi jo ...... zaslouží si to ?

Albireo
21. 03. 2001
Dát tip
Zní to velmi upřímně, takže ani nevadí, že to vlastně není báseň.

rire
21. 03. 2001
Dát tip
... *

Mythus
21. 03. 2001
Dát tip
Basen bez obrazov (nie ze by som to ja este perfektne ovladal), ale je to myslienkou perfekt.....

kapka
21. 03. 2001
Dát tip
brečím,nejsi náhodou já?!Cítím takové věci ted a neni to poprvé!A je to pořád dokola a asi si nikdy nezvyknu,že takový život už JE!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru