Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elegie na sídlišti

04. 07. 2006
5
4
1604
Autor
Ten Harant
Hvězdy ještě nevyšly. Hrany paneláků ostře krájí světlo pouličních lamp.
U vchodu se schovávají dvě postavy; nehnutě,jako sochy.
Jedna sedí na schodě,s nechápavým výrazem a s pěstmi přitisknutými na pusu.
Druhá stojí kousek vedle,opírá se o zábradlí a kouká do nebe,jako by hledala rozhřešení.
        Paní venčí pejska. Soch si zdvořile nevšímá. Psík je zvědavě očichává, snad přemýšlí, jesli mu stojí za to objekty počůrat.
Nakonec usoudí,že nemá, a oba (i s paničkou) odcházejí.
        Vzpřímená postava si dřepne k sedící.
        "Hlavně prosim tě nebreč."
        "Já nebrečim"
        Oči má opravdu suché. Zvedne se a odchází.
        Ty hvězdy už asi nevyjdou.

4 názory

Krásné, záhadné, stojí za přemýšlení. Jenom mi přijde, že je tenhle útvar na povídku moc krátký. Ale neber mě vážně. To je jenom moje osobní úchylka. Ne každý chce číst ( a psát ) povídky na osm až deset stránek:-))) T

palino8
24. 02. 2007
Dát tip
je to pekné... akurát som niekomu písal, že mi v jeho diele chýba tajomno... a tu som ho našiel ;)

toto sa mi páčilo...vtiahlo ma to na to miesto a dávam tip, aj keď poviedka?;))) a dám na predstavu jednu netypickú pouličnú lampu;)

Ten Harant
11. 11. 2006
Dát tip
Typo...co?

Není to špatné jako celek, ale bylo by potřeb zapracovat na nějakých detailech, včetně typografie:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru