Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je samota?

13. 07. 2006
0
0
479
Autor
lucik
Máš pocit že víš jak vypadá samota? Že víš co znamená? I kdyby sis tisíckrát myslela, že víš, že znáš samotu, neznáš zřejmě nic… Možná znáš pocit samoty, ale osamělost? Jsi obklopena spoustou lidí? Mají tě někteří z nich rádi? Opravdu rádi? Nebo tě dokonce někdo miluje? Nedokážeš si bez někoho představit život? Nebo naopak někdo, kdo si ten život nedokáže představit bez tebe? Existuje někdo, po kom se ti stýská, koho se zoufale snažíš uchopit do svého vědomí, začlenit ho do svého života? Patří ten někdo do tvého života? Děláš naprosto všechno, abys mu neublížila a přitom zůstala svá? Máš přátele, kteří pro tebe dělají víc než pro ostatní jejich vlastní rodina? A přesto si připadáš sama? Pak bys mohla chápat, co to slovo znamená. Ale není jisté, že samotu znáš, že ji chápeš. Ale když se k tomu ještě cítíš všude jako vítaný a nevítaný host, když cítíš, že nepatříš do téhle země, na tuhle planetu, do tohohle vesmíru, pak jsi sama…..
šňupálek
14. 07. 2006
Dát tip
tak to by teda fakt chtělo pokračování..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru