Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po západe Slnka vidno lepšie

14. 07. 2006
3
0
1333

veselie

Išiel som ulicou plnou špiny.

Dôkladne som si vyberal.

Červená žbrnda, ktorú som vysával z fľaše a

ona na oplátku vysávala mňa.

Po nej sa všetky príťažlivé veci stali neodolateľnými.

 

Smejúc sa, vypočítaval som, ktorá nešťastnica

bude mať to šťastie.

Okoloidúci pohŕdavo krútili hlavami, tváriac sa,

že sú cnostnejší a lepší.

Pokrytci, ktorí nezasluhujú vnímať krásy letnej noci.

 

Odchádzal som z tej uličky pobavený, znechutený a

uspokojený.

Zobral som so sebou svoju družkou bez obsahu.

Mesiac svietil na cestu a ja som sa, plný zvrátených

predstáv vybral naproti vzdialenej bodke večera.


žeby tam tých prechodníkov bolo až tak veľa? :-) Háber: :-))

s těma přechodníkama bych to taky nepřeháněla, ale jinak se mi moc líbí... tip :)

...pra slusnych atmosferickych obrazkov...ale ako celok mi to nesadne... ...ta prechodnikova pasaz mi liezla na nervy...

Háber
15. 07. 2006
Dát tip
no t o si mi pripomenul časy, keď sme celé noci nespávali po ťažkej operácii nášho dieťaťa a nosili sme ho na rukách, lebo len vtedy spal a ja som sa vybral cez deň s ním v kočiari na prechádzku a nakoniec priam ako zázrakom zaspal uhegľovaný kočiarikom a ja som zaspal na lavičke na Maratónca mieru v Košiciach pred Východoslovenským múzeom tiež od vyčerpávajúcej niekoľko mesačnej únavy. A zobudil som sa na nadávky od ľudí. Nič som nechápal, až kým som nezbadal vedľa mojej lavičky pohodenú prázdnu fľašu od čuča hneď blízko kočiarika a začal som sa na počudovanie starších a rozčuľujúcich sa dám nad mladým oteckom, ktorý sa na obed strieska a zaspí na laviške pri kočiari s dieťatkom strašne smiať, až ma chytali kŕče do žalúdka, ale potom som sa radšej odtiaľ rýchlo pratal, lebo dámy dostali chuť ma lynčovať svojimi stareckými palicami a chceli ešte aj volať políciu:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru