Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Riziko povolání

20. 07. 2006
1
0
717
Autor
hUNASKA
-         Dobrý den,.. mohu vejít?

 

-         Ale zajisté, proto jste přeci zde, nebo se mýlím?

 

-         Vlastně nevím proč tu jsem, prostě jsem, jako i vy..

 

-         Myslím, že není vhodná doba na otázky bytí..

 

-         Ó, tak vy myslíte..?

 

-         Důvtipem přímo oplývate.

 

-         Děkuji.

 

-         Rádo se stalo.

 

-         Tak to abych zase šla..

 

-         Posaďte se.

 

-         Tropíte si ze mě žerty.

 

-         To nikdy..

 

-         Já nejsem jako všichni ostatní.

 

-         Zajisté a také jste první kdo toto vyslovil.

 

-         Vidím, že vás navštívila ´paní Ironie´, že?

 

-         A nejen ta..

 

-         Ještě vy s tím začínejte!

 

-         Tak on vás podvádí? To však nemusí být důvod k šílenství, ne?

 

-         Myslela jsem, že šílenství je přeci zdroj vašich příjmů ...ne? Platí vám za to. Měla bych za to, že si ho budete hýčkat.

 

-         Mám za to, že mi platíte - v tomto případě - vy. Nebo se mýlím? Není třeba si ho nějak zvlášť hýčkat, v tomto případě se očividně rozvíjí samo.

 

-         No to se teda mýlíte!!! Nejsem žádnej případ pro psychiatra!!!

 

-        Promiňte, možná se mýlím, ale měl jsem za to, že právě já tím psychiatrem jsem.

 

-         To ještě nic neznamená..!

 

-         Ovšem a proto jste právě zde... Takže, k jádru věci.  Vy jste se tedy pokusila svého muže a dotyčnou..ehm..slečnu..

 

-         Tu couru!!!!!!

 

-         Chtěla jste je zabít?

 

-         Běhnu jednu..... a ten všivák..a jen si tam bez ostychu...

 

-         Jistě, plně to chápu.

 

-         Nic jiného by si stejně nezasloužili..!!Ale ..nejsem vražedkyně! Neublížla bych ani kuřeti..

 

-         To je zjevné,...

 

-         Ten váš tón, ..vůbec se mi nechce líbit! Vy mě neberete vážně! Ani trochu..Nejsem šílenec!!! Rozumíte?! A nenechám sebou jen tak manipulovat,  v klidu tu sedět a dívat se na to jak na mě pohlížíte jako na vola.

 

-         Když už tak jako na krávu..

 

-         PROSÍM?!?

 

-         Nic, ehh.. promiňte nějak mi.. zaskočilo, jen jsem chtěl poukázat na to, že nesedíte, právě jste vstala a  v klidu nejste ani trochu už od té chvíle co jste sem vešla.

 

-         Tak vy si na mě zobák otvírat nebudete! Jste jako on!!!!! Jste všichni stejní!!!! Udělal byste to taky! Klidně by jste se vyspal s jinou v domě vaší manželky!!

 

-         Nejsem ženatý...

 

-         Tomu se ani nedivím!!

 

-         Jistě, patřím do opačně orientované menšiny..

 

-         Tak buzerant, jó?

 

-         Žádám vás aby jste se v mé pracovně vyjadřovala o mé osobě slušně!

 

-         Nojo, člověk už nestačí sledovat co se to v tom světě pohybuje za chátru.

 

-         Neměla jste si ho brát.

 

-         Já ale nemluvím o... On mě vždycky miloval!! Vždycky! !A ještě pořád mě miluje!!

 

-         Jistě a proto vás také – možná i právě v tuto chvíli – podvádí s .....

 

-         MLČTE!!!?!!!

 

-         Ale, ale..vidím, že by to chtělo skleničku něčeho ostřejšího..

 

-         Víte kam si tu svou skleničku můžete strčit..- ?!?!

 

-         Chachachááá..takže to sama nemůžete vyloučit ze hry, že?

 

-         Nepokoušejte se mě naštvat..!?!

 

-         Nebo?..nebo mě zastřelíte jako málem toho chudáka pod pantoflem?

 

-         Hmm..zas tak špatná myšlenka to není, he?...Ta pistolka vipadá vcelku nevinně, skoro jako hračka...

 

-         Prosím vás, schovejte to!!! Přece.. přece bychom to spolu mohli také zkusit, co říkáte? Dnes vám to vážně sekne!

 

-         Cha-cha-cha...neříkal jste, že jste buzerant? Teď bych se zase měla začít smát já, kolego, nemyslíte?

 

-         Ženská vy jste se totálně zbláznila?!?!!!! No tak..schovejte už tu zbraň!!!

 

-         Šíleně teď spíše působíte vy, pane doktore, nepotřebujete psychiatra?

 

Prásk!

 

-     Už asi ne, co , pane doktore?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru