Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba jarniho soumraku

22. 03. 2001
6
0
1614
Autor
jester

Jarní soumrak… Spletený z příze nových vůní, kvákání žab tam dole v tůni a z tužeb, které noc snad zmarní tak připadá mi soumrak jarní. Jak balerina s chůzí laně končí jarní den odevzdaně motlitbou větru v listoví a o co prosí, nepoví.. Však já tu prosbu dobře znám co chtěl bych, tedˇ Ti pošeptám.. Ponořit se do Tvého zraku jako jarní den do soumraku, ponořit se i do tvé duše.. usadit se tam jednoduše, tak samořejmě, jak ten vánek a hlídat celou noc Tvuj spánek, ponořit se do tvého těla, (neříkej, žes to nevěděla) nic víc, ale také nic méně (vždytˇ šeptám Ti to přece denně)
Merle
26. 03. 2001
Dát tip
hň hň hň :-)) jo...

suva
26. 03. 2001
Dát tip
Je jaro :c)))

jester
23. 03. 2001
Dát tip
Líbí se mi že se vám všem libilo, tak dík.. a na přání Jarodějky zruším příště i činelky..

Cody
23. 03. 2001
Dát tip
líbící :) tipík

zirafka
23. 03. 2001
Dát tip
zavorky jsou dobre, nerus je :)

affirmation
22. 03. 2001
Dát tip
však je moc blízko za sebou, jinak se mi báseňka líbí

zirafka
22. 03. 2001
Dát tip
no, zda se mi, ze se ti to vyborne povedlo... fakt se mi to libi a nenachazim ani zadne formalni nedostatky co se tyce rymu ci rytmu. Mas ho mit *

Jarodějka
22. 03. 2001
Dát tip
jester nemiva nedostatky v rytmu, kdyz od neho neco ctu, hraje na vsechny nastroje stejne dobre, ale nelibi se mi, kdyz pouziva ty cinely - zavorky :-)

Albireo
22. 03. 2001
Dát tip
Mně na tom nevadí vůbec nic. A protože se mi to líbí, tipuji.

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Mě se to taky líbí a proto i já dávám tip. :o)

myrinda
22. 03. 2001
Dát tip
anom hezkym, tip :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru