Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moje bible 001

23. 07. 2006
0
1
439
Autor
a1xxx

Rozhodl jsem se sepsat tento dokument na základě toho, že nevím jak dlouho ještě mi to bude myslet. Otázka je jestli mě nevyhodí z tohoto serveru. Jestli jo, tak na to seru a někam to zakopu nebo tak něco. Budu se snažit pospíchat, protože jsem neustále pod vlivem drog a můj čas se krátí.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moje bible

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Rozhodl jsem se sepsat tento dokument na základě toho, že nevím jak dlouho ještě mi to bude myslet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Zjistil jsem, že na světě existují dva druhy postojů žen vůči mužům. Jedna je ta, díky které by se mohla nazývat děvkou a ta druhá, kdy se ráda baví a dělá ji dobře, když se lidi kolem ní mají dobře. Ta druhá stránka musí být však nutně podporována tou první, jelikož bez vlastní spokojenosti neexistuje ani empatie a následná vůle ke spokojenosti ostatních – a tu bych definoval jako nejdůležitější charakterový rys, díky kterému to můžeme dotáhnout opravdu daleko. Všechno je o organizaci a nutné trpělivosti a vůlí učit se. Problém je v tom, že je náš život postaven na vztahu se ženami. Pozor – je to problém, ale ne mínus. Řekl bych, že je to věčný pozitivní problém, který nás učí učit se a žít. Člověk má totiž potenciál k opravdové eleganci a té dosáhne pouze za předpokladu, že bude disponovat přebytkem a tím myslím materiálním i sociálním přebytkem. Největším úkolem pro člověka bude v budoucnu trénovat mozek – tím však nemyslím logické hry, trénování paměti a podobné činnosti, zlepšující a urychlující odezvu mozku při interakci – jde spíš o způsob jakým naučíme mozek vymýšlet. Jedině novými myšlenkami posuneme lidi dopředu, jinak to nejde. A mě jde o definování každého problému, kterého si všimnu, protože na detailech a nuancích záleží nejvíc. Zjistil jsem, že se lidi dokáží motat pořád dokolečka na stejných vodách, dokud nechcípnou a nic je nenaučí přemýšlet zeširoka. Vidět věci z více perspektiv a z perspektivy nejobecnější. Jde jen o to sledovat svět očima člověka, který není žádným způsobem do světa vtáhnut a ovlivněn jím. Jedině takhle dostanete moc chtít a dělat cokoli, úplně cokoli. Hned potom narazíte na základní problém. Jsou zde pravidla, je zde systém, ve kterém se člověk prostě musí pohybovat, jinak by nepřežil. Ten systém je shlukem pravidel a dovedností, které každý musí ovládat. Napadlo mě jestli člověk musí za každou cenu jednat na základě definovaných pravidel. Myslím tím situaci, kdy se dostane do potíží a zvažuje možnosti jak řešit situaci. Podle mě má náš systém pravidel veliké mezery. Není totiž dobré být za každou cenu hodný, zlý, statečný nebo mizera jen pro to, že se od člověka očekává, že by tak měl reagovat. Nejzákladnější věcí, kterou by měla každá výjimečná generace ovládat je uvědomění si, že když člověk jedná, dává najevo emoce a charakterové vlastnosti, kterými se prezentuje mezi ostatními. Toto je nejzákladnější dovednost, kterou by měl člověk výjimečné generace ovládat. Dá celkem práci zjistit jak reagovat na interakce ostatních tak, aby člověk dosáhl pozitivních výsledků. Pozitivním výsledkem myslím situaci, kdy za daných podmínek dokážete od daného člověka získat a při dobré vůli mu zase dát adekvátní množství čehokoli. Což můžou být informace, v nějaké situaci třeba peníze, služba, čas při činnosti, vůli, oddanost, lásku – prostě cokoli z jeho materiálních nebo sociálních zdrojů. Člověk má spoustu možností a i z mizerných podmínek se dá udělat produktivní a vlivný život plný zábavy a pokroku. Nejhorší je na tom jen to, že na tom musíte makat. Tohle je základní vlastnost, kterou osobnosti disponují. Ostatní jsou kreténi a dělejte si s nimi co chcete – jen pozor! Nikdy nesahejte na pravidla, kterým nerozumíte nebo s nimi manipulujete v momentě, kdy jste emočně ovlivněni. Tohle píšu pro kretény – jestli si někdo neuvědomí, že nevrací lidem adekvátní množství energie, kterou od nich dostává, vede to ke kolapsu systému a je z toho průser jako prase. Společnost totiž musí nějak fungovat. Čím rychleji se dostane dopředu, tím rychleji se budou mít všichni dobře. V dnešním světě padá jedna revoluce za druhou, ale ty největší nás teprve čekají. Zatím je tahle existence spíš čekání. Proto budu v tomto dokumentu mluvit úplně o všem. Na způsob přemýšlení se pouze přichází – nedá se naučit. Tedy se budu snažit navozovat nejrůznější situace, domněnky atd. To by byl úvod. Pokud vám to přijde nechutné nebo zvrácené, máte pravdu. Pokud ne, máte ji taky. Já vám jen nabízím cestu do jiného světa. Bude to zmatená cesta, protože jsem neustále pod vlivem nějakých drog, udělal jsem totiž pár chybiček, ale stejně to nějak dáme dohromady. Uvědomuju si, že tímto riskuju svůj dosavadní život. Kdyby se někdo z mého okolí dopátral k tomu, že nejsem člověk, za kterého mě má, mohlo by mě to v lepším případě stát jen jeho služby a energii, v horším případě bych ztratil lidí více nebo i úplně všechny. Zvolil jsem zvláštní strategii, kterou snad časem vysvětlím. Sám nad tím občas nemám kontrolu, ale jde jen o obratné zvládání průserů. O nic jiného. Tolik úvod.

 

 


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru