Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

všetky ženy pred tebou

Výběr: Aššurballit
31. 07. 2006
13
4
2089
Autor
liam

pretože dnes prší, mám dobrú náladu, kým spíš v mojej posteli, horúca, vlhká, nahá. Všetky príbehy, Nevypovedané spomienky barových muzikantov, Orosené pivo pred nami, Popolník plný špakov, Pohľady prítomných. Pretože svet je iba jeden A každý – aj Ty, aj ja Sme tu len raz, Chcem ťa milovať V tvojich pocitoch. Pretože nebo nad hlavou Žiari farbami leta. Pretože ležíš tu nahá, Horúca, vlhká – vzrušená, Sledujem ťa z opačného kúta izby Z bielej pohovky Postriekanej krvou Zo všetkých rán, Čo spôsobili všetky ženy, Ktoré som mal pred tebou.


4 názory

Naja
27. 03. 2017
Dát tip

Asi si te prectu ..matore..


solomon
22. 09. 2007
Dát tip
nojono bukowski

.dunaj.
28. 08. 2007
Dát tip
táto ma dostala - inak dost verne kopirujes bukowskeho - dal by som si na to pozor :)) nic vzlom .... par som ich dnes prebehol

martinez
15. 11. 2006
Dát tip
*

Vědma
18. 08. 2006
Dát tip
***

liam
05. 08. 2006
Dát tip
vďaka, skús si prečítať aj ostatné :-)))

Petrusha
02. 08. 2006
Dát tip
prvá nie! posledná? sotva! však? *

niniw
31. 07. 2006
Dát tip
hmmmm - T

obluda
31. 07. 2006
Dát tip
az sa zarezava pod kozu

obluda
31. 07. 2006
Dát tip
az sa zarezava pod kozu

myxomatosis
31. 07. 2006
Dát tip
ano! uderne obrazy... :)

...jo...tak dam jeden propagacny vyber..vra treba podporovat novych autorov...usmev...

...mhm.... ...tak toto je celkm dobre... ...trocha tej melancholie.... ...ale inak ani slovo nazmar....to je fajn...

...mhm.... ...tak toto je celkm dobre... ...trocha tej melancholie.... ...ale inak ani slovo nazmar....to je fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru