Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

štýlový večer

31. 07. 2006
3
0
1510
Autor
liam

Sivé ťažké mraky, Pred večerom už vychádza para z úst, Je 22:34 aj nejaké drobné. Pod nohami šušti lístie, Čo opadalo z ponad našich hláv Z korún topoľov pri rieke Na tej lúke, Áno na tej, kde sme sa milovali, Medzi slnečnicami A výkalmi psov. Si dnes chladná, Presne ako tento melancholický večer A nechávaš prosiť Ťa O kúsok pozornosti, nehy... Pľuješ mi do tváre, S arogantným úsmevom sa strácaš Na dolnej, kamením vydláždenej ulici, Odbočíš za roh. ...a Tvoja veľká odporná riť mi ostáva v spomienkach ako smutný vtip. Dvíha sa mi žalúdok... ...a vôbec si nebola dokonalá...


niniw
31. 07. 2006
Dát tip
to s tým "veľkým odporným pozadím" bolo trocha tvrdé ... "odporné" si možno mohol vypustiť - celé slovné spojenie mi znie tak ... hmm ... lacno ... ináč fajn - T

...prosit ta...je trochu krkolomny vyraz... ...ten uvod fajn... ...ten zaver s to ritou...mozno trochu zbytocne ukricany... ...ale aj to obcas treba.. ...hm...paci sa mi ten "odstup" aky si drzis vacsinou v basnach...ze nespadnes do sraciek.. ...celkovo fajn..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru