Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes v noci

31. 07. 2006
7
0
1389
Autor
liam

Je zvláštne aká tichá A ukľudňujúca dokáže byť noc, Po šialenstve z tropickej horúčavy, Keď si ľahnem do perín, Unavený a s pokojom na duši, Ťažobou dňa na viečkach, Sa otočím k chladnej bielej stene A pomaly zaspávam. Cítim uvolnenie, Prechádza celým telom ako bozky, Ktoré tu zostali ako smutná spomienka Na všetky noci, Plné sexu, Vášne a lásky, A aj keď sa mi chce plakať, Dnes v noci... Radšej sa otočím k bielej studenej stene A budem prosiť všetkých bohov, Čo kedy chodili po nebeskej klenbe, Aby nedopustili, Tu súdnu minútu, V ktorej mi zazvoní budík... A ja budem musieť vstať, Urobiť si kávu, Umyť si zuby Ísť do práce A tváriť sa, akoby som žil Ten najúžasnejší život Pod slnkom... A preto dnes v noci, to pre istotu Radšej nechám na Vás, Na Vaše priania, Sny, sexuálne praktiky Vraždy a znásilnenia, Skrátka na všetky vaše problémy, Ktoré sa ma netýkajú.


ramia
05. 08. 2006
Dát tip
..ano..tvarit sa..ze najuzasnejsi.*

Renas
04. 08. 2006
Dát tip
*

niniw
31. 07. 2006
Dát tip
v tvojich basniach sa krasne miesa smutok s vasnou, hnev aj ... určitá apatia

...zaver to posunul do inych rozmerov...myslim ze to dost vytiahol....cele...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru