Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

záverečná

31. 07. 2006
3
0
1219
Autor
liam

tak, a je to... mám za sebou ďalšiu prebdenú noc. V oknách sa zrkadlí slnko, Vzdialené na milióny kilometrov, Jasné, horúce A také malé, Že ho kľudne zovriem v dlani. Je jeseň... A naozaj krásna, ako si bola ty, Keď si stála v parku Uprostred žltých a červených Opadaných listov A bola si taká krásna, Že som ťa mohol kľudne chytiť do dlane. Hodil som skalu... Z brehu do prostriedku rieky, Ktorá tu tečie už tisíce rokov A tým som zmazal Práve tento okamih, Čo sa odrazil od jej nepokojnej hladiny. Práve ho odnáša Ďaleko od nás dvoch A tá chvíľa Sa skončila veľmi rýchlo. Nech som sa akokoľvek snažil, Nedokázal som ju chytiť do dlaní. Mohol som sa len rozlúčiť S tým, čo bolo. Zavreli ďalší bar. Je ráno. Svitá. Boli to fakt pekné časy.


...ta predposledna strofa by sa mohla mozno trocha zhutnit... ...ale inak pekne...

...ta predposledna strofa by sa mohla mozno trocha zhutnit... ...ale inak pekne...

niniw
31. 07. 2006
Dát tip
kľudne je čechizmus ... ináč fajn - táto je taká sladšia

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru