Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zoznámenie

31. 07. 2006
8
0
1213
Autor
liam

pýtal som sa jej, ako často masturbuje a či pozná dokonale svoje telo, svoju sexualitu. Vraj sa nerada holí V rozkroku A nenávidí sivý svet, Ulice ponorené do šedých mračien A straší ju teplomer za oknom. Nepije ostrý alkohol A nedala si ani pivo, Hoci som jej ho chcel zaplatiť A potom som jej prezradil čo – to o sebe, Koľko mám rokov A ako často mávam sex. Povedala mi, Že nepoužíva erotické pomôcky, Keď si to robí sama A najčastejšie nad ránom. Má rada horkú kávu A ľadový čaj, Nikdy by sa neznížila K orálnemu sexu s neznámym A vraj sa tiež márne snažím. Je to zložité v tejto dobe. Ešte že prší A nie je vidieť stopy v prachu, Na ceste po ktorej kráčam A potom som jej vysvetlil, Že to nie je podstatné. Nech masturbuje. Z náboženských dôvodov, Či len tak. Dôležité je, že ju to baví. Potom vstala od stola A odišla. Viac som ju nevidel. Musel som však zatiahnuť za ňu účet. Možno teraz leží doma V rozhádzanej posteli A ukája sa nad tým Ako opäť vypiekla S naivným A nadržaným zúfalcom.


Renas
04. 08. 2006
Dát tip
*

Petrusha
02. 08. 2006
Dát tip
a možno vypiekla len sama so sebou kto vie?

etna
01. 08. 2006
Dát tip
neviem prečo ... ale páčí sa mi to má to zvláštní atmosféru ... pomalu to plyne má to jistou naději a přesto se to topí nejistotě a beznaději ... mám z toho takové divné protichůdné pocity - fakt Vás lituju chlapi tak moc se snažíte a ono nic:) *

...musel som za nu zatiahnut ucet...by mi sedelo viac..nejak som sa tam zadrel...ale to je len taka blbost.. ..jo...a inak dobre... ...ma to vtip...a zaver velmo znamy vela chalpaom...usmev...

niniw
31. 07. 2006
Dát tip
miestami pôsobí trocha drsnejšie, ale znova sa to krásne prelína rôznymi pocitmi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru