Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

For Whom The Bell Tolls

24. 03. 2001
5
0
1768
Autor
Agony

Kulka, když prořízla chladno rána, slyšel´s, jak Ernestovi zvoní hrana. Teď sedíš s ním na býčích zápasech, krvavý vítr hvízdá ti ve vlasech...
Choba
02. 06. 2002
Dát tip
krvavy vitr ve vlasech.. , dobry

Agony
18. 08. 2001
Dát tip
rire+open: díky

Open
15. 06. 2001
Dát tip
pridavam se, Ernesta nemusim, ale naladu beru

rire
30. 03. 2001
Dát tip
tip. abych se neopakoval: spral das formu, ale je to udelany vyborne, a i to vevnitr drnka dovnitr vyborne mas mou uctu

Agony
28. 03. 2001
Dát tip
Wopi: Myslím, že hrubka je snad příliš silné slovo. Pro nezasvěcené, původně tam stálo: "hvízdá tě ve vlasech", čili 4.p.čísla jednotného (tebe). Uznávám, že čárka před teď byla nepatřičná. Všem díky za názory :-)

Falka
25. 03. 2001
Dát tip
Wopi, nevím sice, jak básnička vypadala předtím, ale přesto bych poznámku - češtinářské hledisko je jedna věc, ale hledisko umělecké druhá... Poezie se neptá na normy češtiny, naopak, porušuje je a přetváří k obrazu svému, je to její právo, její výrazový prostředek... Ale je pravda, že se mi to takhle líbí, zase jsem si připomněla Fiestu, která se mě hodně dotkla... :o)

Wopi
25. 03. 2001
Dát tip
Falka: obecně vzato máš pravdu, ale je rozdíl mezi hrubkou a mezi uměleckým vyjádřením. Navíc v tomto případě odstranění chyby jedině dílu pomohlo.

Falka
25. 03. 2001
Dát tip
Wopi, nehádám se, jenom jsem tě chtěla doplnit, říkám, že se mi to takhle líbí :o) Hezký den přeju :o)

kafka
25. 03. 2001
Dát tip
*! dobře!

Wopi
24. 03. 2001
Dát tip
Čárky jsou tam občas navíc a zájmeno je ve špatném pádu. Škoda, jinak by to bylo pěkné.

Agony
24. 03. 2001
Dát tip
Hm, díky, hned to opravím.

Verita
24. 03. 2001
Dát tip
moc krásné

Wopi
24. 03. 2001
Dát tip
O.K. Tak ještě odmaž čárku za teď, ať můžu s klidným svědomít dát tip :-))))))) Já tě chápu - chceš tam mít jasně zvýrazněné rozhraní, ale opravdu Ti nezbývá nic jiného než verš na novou řádku :-(. Mezi teď a sedíš z češtinského hlediska čárku dát nejde. P.S. Jo - a otravuju kvůli tomu, že to je pěkné, kdyby to byla slabá báseň, prostě se na to vykašlu.:-)))

Agony
24. 03. 2001
Dát tip
Uf, tak snad teď.

Wopi
24. 03. 2001
Dát tip
Sorry za honění, ale stálo to za to. Teď je to krásné. :-)) Tip.

inventor
24. 03. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru