Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prehra

04. 08. 2006
2
0
1153
Autor
liam

Hľadal som nápad A ten už pár dní Neprichádza, Ani keď si dám pivo, Aj balík cigariet Som obetoval Za jednu jedinú myšlienku. Vstal som od stola Otvoril okno Do čiernej tmy A vzduch voňal dažďom A tichom Aj napriek štvrti v ktorej sa dejú Veci, nad ktorými Niekedy umiera Všetok humor. Niekedy aj čierny. Prázdno, A ticho. Dnes jednoducho, Akoby mi ktosi ukradol Mozog z hlavy A všetko ostalo stáť, Dokonca aj v kartách Som dnes podvečer prehral Iba preto, Lebo som nepochopil pravidlá Hry A nik nehral fér. Dopíšem tento riadok A idem si ľahnúť. Nestojí to za to.


liam
04. 08. 2006
Dát tip
tiež nič moc, ale som aj trošku rád, tie horúčavy už boli na figu, takže celkom si užívam aj to psie počko,zatiaľ neprší...

...jo jo v pohode...si to uzi..aj ked neviem jak u vas ale u nas je pocasie pod psa...usmev...

liam
04. 08. 2006
Dát tip
jasné, zabudol som.... to je tým, že mám konečne voľno... a celý týždeň..:-)))

...vsak v pohode...ja vim ze vies pisat...usmev... ...asi uz od teba ocakavm viac...usmev... ...inak clovece ked odpovedas...posielaj aviza...cize oznac to meno v lavom stlpecku ze aviza... ..alebo ked ich je viac tak si ich prejdi shiftom..usmev.... ..a ja budem tak okamzite informovany ze mi odpovedas...usmev...

liam
04. 08. 2006
Dát tip
tak vieš, nie vždy sa všetko podarí, a tentokrát to je stopro pravda.... tma a vzduch...žiadny nápad..:-)))

...celkom sa dalo...nic viac nic menej...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru