Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

07. 08. 2006
2
3
741
Autor
Erwen
Láska je nemoc krásná, toť pravdy půl. Je však i krutá, plive nám do tváře, a často ten, kdo je ti lékařem druhému sype v rány sůl. Přesto však je tím nejkrásnějším, co život může dát, jen přijít na to kdy a koho milovat.

3 názory

A.H.
07. 04. 2009
Dát tip
Ačkolim ám Seiferta velice rád, v tomto bych se s ním neztotožňuji.

A.H.
07. 04. 2009
Dát tip
mám :)))

A.H.
07. 04. 2009
Dát tip
Ačkolim ám Seiferta velice rád, v tomto bych se s ním neztotožňuji.

Oldjerry
21. 08. 2006
Dát tip
Mnoho radosti při nejkrásnějším životním zážitku... nikomu nepřeji nic zlého .... když však je to nejkrásnější ? - proč ne ...

Oldjerry
20. 08. 2006
Dát tip
Seifertovi se to říkalo, když mu bylo 87 a byl životem unavený... Já zase poznal na Žacléřsku devadesátiletého bývalého horníka, který byl ještě v tomto věku pohlavně aktivní. Asi nemyslil na smrt... Čekal jsem něco vyhraněnějšího od tebe i od pana Brasovského. Vyprávět zamiované studentce o kráse smrti... morbidní.

Eileen
17. 08. 2006
Dát tip
musíme milovat pořád... vědět kdy by bylo šedivý..

jen přijít na to, kdy a koho milovat... líbí. ***t***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru