Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zoznam

11. 08. 2006
6
1
1038
Autor
liam

mať dom, byť rocková hviezda, stať sa alkoholikom tancovať na stole v podradných putikách, mať v posteli, len to najlepšie, čo nosí sukne a má dobré prsia. Jazdiť autom Drahším, než vlastný život, Mať konto V luxusnej banke, Čo nemá koniec Ani týždeň pred výplatou, Najdrahšie gitary A tričko S tvárou Johna Lennona. Na pláži S kvetinovým vencom Vo farebnej košeli, Slnečné okuliare, Exotické ženy, Coco drink a ALOHA, kým ostatní rušia nervy v suchých a jednotvárnych zamestnaniach. Je najvyšší čas, Vstať z postele, Vypnúť budík A postaviť sa do radu. Na úrade práce.


1 názor

zlyvkus
17. 05. 2007
Dát tip
preco mas tak malo tipov ked tak fajne pises?

liam
11. 08. 2006
Dát tip
napríklad švajčiarská, ktorá sa vyznačuje tým, že nepodáva informácie o klientovi ani FBI :-))), čiže ak raz ostaneš v balíku, tam to treba zašiť a máš pokoj .-)))

..jo to je skoro jak americky sen... ...a ta luxusna banka mi znie trocha divne... ...ale celkom sa mi to lubilo..no...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru