Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuhlídám

17. 09. 1999
0
0
714
Autor
Mikeva

1968 Plno tanků bere to k nám Když se z vokna podívám Všechny stejný, rudý hvězdy maj. Naše země malá Se ještě nevzpamatovala Z toho počtu křivd A už se další blíží Pomalu ji znásilnit. To zase někdo z nás Svoji zem prodává Hezký slova maj jenom zmást Zástěrka aby mohli vládnout a krást. Ani špetka hrdosti Ani trocha slušnosti Prej chránit musí nás A správný chlapy Obviní z vlastizrad. Tak zase jedou tanky na Prahu Zase berou nám kus hrdosti Když jeden chce se bránit Pozná jejich lásku krutostí. Nehlídám Světlo a stín Když stromy kácí Padaj Kolik lidstvo právě ztrácí Vím, už nehlídám Kroky všech co mám rád Ten strom tady stál Dávno před tím Než jsem poprvé spal Pod ním jsem tě miloval… A pak už nehlídal Kroky těch co mám rád Ale stále doufám Že uslyším motýla řvát Až zejtra vstaneš A uklidíš sny Do šuplíku nočních zpráv Pohlídej kroky těch Co máš rád Ať neztratěj se Někam tam…
Nalim
23. 09. 1999
Dát tip
Dobrý, no 1968
A Neuhlídám - zase takové smutnější

slavek
19. 09. 1999
Dát tip
líbí!

Lalinka
18. 09. 1999
Dát tip
JE TO SUPER....
ZBOZNUJU TUHLE BASEN.. OPRAVDU JE MOC KRASNA
PIS DALE... STOJI TO ZA TO

Bibša
18. 09. 1999
Dát tip
Tu druhou si beru, ju?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru