Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čudák

13. 08. 2006
5
0
1498
Autor
liam

Ľudia si o ňom pošepkávali Rôzne vymyslené historky Za jeho chrbtom S úsmevom v tvári. Považovali ho za čudáka A nikoho ani nenapadlo Opýtať sa, Kto to vlastne je A odkiaľ prišiel. Prespával pod špinavými kartónmi Na miestnej stanici A ľudia ho nechali tak, Len čas od času Sa našiel niekto, Kto hodil kúsok žrádla Jeho psovi. Nikoho nenapadlo, Že pes nie je jediný, Komu je naozaj zima A má hlad. A potom jedno ráno, Keď som cestoval do práce, Jeho lavička bola opustená A ľudia o ňom hovorili Ako o stratenej existencii Ako o tragédii ľudského života A o večne hladnom psíkovi. Dlho som premýšľal nad tým, Kam ho mohol odviať život, Kde sa túla A ako prežíva. Potom som to radšej nechal tak. Uvidel som ako tam stojíš, Usmiata a šťastná A to bolo pre mňa najdôležitejšie.


Vědma
18. 08. 2006
Dát tip
*

liam
13. 08. 2006
Dát tip
:-))) na to si nepotrpím...

obluda
13. 08. 2006
Dát tip
nie nikoho nenapadlo, ale nikomu nenapadlo :) *

liam
13. 08. 2006
Dát tip
táto vec je stará minimálne 8 rokov, len náhodou som ju vytiahol z archívu, vtedy bolo vtedy, dnes je dnes, myslím, že každý jeden autor dospieva, a vaša kritika mi pomáha pri písaní, premýšľam ako uložiť vetu, ako poskladať slová, aby to bolo easy:-)))

Renas
13. 08. 2006
Dát tip
paci sa nam to*

lukášj
13. 08. 2006
Dát tip
fajn - ale nebola tá prozaickosť až prílišná?

...ja suhlasim s ramiou...autor nepoprel nic z toho...len to vyznamovo posunul niekam inam...

ramia
13. 08. 2006
Dát tip
..ten zaver prave je fajn.Donuti cloveka akoby zabudnut na tie riadky pred tym..Na bolest,utrpenie..Ukazuje nam vlastne ako lahostajne sa mozno spravame k okoliu.."potom som to radsej nechal tak".Uplne trefne vystihnute..teda v mojom ponimani.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru