Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vitalizmus II.

19. 08. 2006
0
0
1705
Autor
be_be

Pocit, že svet je môj/náš.

Že všetko dôležité máš.

Túžba rozbehnúť sa cez lúku

 a nechať vánku poštekliť ruku.

Cítiť radosť a hneď

byť o krôčik vpred,

obja(vi)ť celý svet...


be_be
22. 08. 2006
Dát tip
vsak nesmusis sa ospravdelnovat za svoj nazor, ja som rada, ze mi to niekto takto napise. mohol by si mi dat tip na nejake veci, ktore sa rymuju a su podla teba dobre? D.

...prepac...ale ked chce niekto rymovat mal by to vediet.. ...u teba ten pocit nemam... ...v podstate su velmi priehladne..posobi to dost rapoidne.. ...ziadna lahkost prirodzenost... ...ako som spominal..posbi to krcovito...

be_be
20. 08. 2006
Dát tip
vdaka za nazor. ale podla mna je dnes taka velmi silna tendecnia pisat vsetko bez rymov (napr. v poslednom vydani nasich dotykov nebola ani jedna vecicka, ktora by sa rymovala)... tu sa mi rym hodi.

...drzis sa toho rymu prilis krcovite...

weitinger
20. 08. 2006
Dát tip
K tomu nemám, co dodat, mi je příjemná ta řeč, kterou jsem si kdysi i dovedl číst. Petr

be_be
19. 08. 2006
Dát tip
ehhhm, tak to tam m8me dvakr8t, no...

be_be
19. 08. 2006
Dát tip
vdaka za nazor, preco je to podla teba špatně?

be_be
19. 08. 2006
Dát tip
malo to posobit hravo - to je to vystizne slovicko. vdaka za nazor, preco je to podla teba špatně?

mortecino
19. 08. 2006
Dát tip
pusobi to srandovně, ale předpokládám, že nemělo. je to špatně.

be_be
19. 08. 2006
Dát tip
no, neviem, ci "srandovní" presne vystihuje moju snahu, ale kazdopadne to nemalo byt depresivne:)

Ž-A-B-K-A
19. 08. 2006
Dát tip
Nějaká nedočkavá:))

mortecino
19. 08. 2006
Dát tip
srandovní, fakt. )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru