Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poezie Protínání, Mirek Kovářík

26. 03. 2001
0
0
1093
Autor
mokl

Dne 11.4 přijede tolik očekávaný Miroslav Kovářík s programem \Hledám tě v tomto městě\ s texty poezie předníchg českých autorů /Holan, Kainar Hrabě a mnozí další. Večer začíná od 19.00 hodin v galerii U mloka v Lafayettově ulici č.9 , Olomouc. A 25.4 vám se vám na večeru autorského čtení poezie představí Radek Malý. V galerii jest možno si přečíst některou z knih z vlastní nabídky, popřípadě si dát výborný čaj z naší čajovny. Také jest možno pokoukat po vystavených výtvarných dílech.
ZONA
05. 04. 2001
Dát tip
Hrabě je můj oblíbenec, škoda, že jsem v Praze, jinak bych přišla,chjo.

Vojtek
04. 04. 2001
Dát tip
Papouch: ty tam jedeš????

papouch
04. 04. 2001
Dát tip
Vojtek: asi jóó, ale.... (osobně)

papouch
03. 04. 2001
Dát tip
Falčíííííííííí ..... tak co, půjdeš? Chápu, že máš stupidní týden.... éééé .... studijní, ale.... ....ale..... sám nepudu.... bůůůů Kovaříka jsem neviděl snad sto let...

Falka
03. 04. 2001
Dát tip
Papoušku, to budu vědět až v úterý v noci, možná budu mít brigádu... Jo a asi mě omluv na Šuplíku, z toho samého důvodu... Penízky nejsou - a jsou potřeba... :o(

papouch
27. 03. 2001
Dát tip
tož já bysem aji šel.... ale sám tam nepudu, jsem stydlivej....

Vojtek
27. 03. 2001
Dát tip
hmmmmmmmmmmm uvidíme......vzhledem k tomu Janotovi.....

Prokletí
27. 03. 2001
Dát tip
den nato píšu matur. píás. z česáku, neměl bych na to náladu, sorry m.

rire
26. 03. 2001
Dát tip
auau, tak to mi utece... Falci, ze tam pujdes a budes rozdavat usmevy i za mne :)

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
Ráda bych, ale ještě uvidím, protože to je ve studijním týdnu, takže nemááám školu a studovat mě ani nenapadne... bůh ví, kde budu, ale ten mi to teď nepoví, takže... úsmněf pro jistotu už teď, kdyby to pak nevyšlo... :o) mokl: Bude na programu i Jiří Orten???

suva
26. 03. 2001
Dát tip
Zatrrrracená střřřřředa!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru