Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na konci ulice

20. 08. 2006
9
0
2782
Autor
dj_salinger

 

horím pre:

 - vyvrátené pravdy
so svedomím ako pivo

- dlažbu stokrát prejdenú

- roztrhaný rukopis + genitálie na ústupe pred slovom

 

Krv je Blud !!!!

 

labilná viera v ničotu ma zabíja
- kolesá požrali môj um

 zabalené do igelitu

/na konci/

je objektívne peklo,
kde sa varím v omáčkach ideí

 

ugrgnutie vesmíru nás poslalo na cestu k...

 

 

Absolútnej Nule !

 


K2
04. 09. 2006
Dát tip
Nula jako NIC, nebo že se vše uzavřelo a trvá?

fukolt
04. 09. 2006
Dát tip
dobrô T

dj_salinger
02. 09. 2006
Dát tip
ahaa, v poriadku then.

vlad03
02. 09. 2006
Dát tip
myslim, ze pivo, genitalie, (krv), blud, (ugrgnutie). ale v ziadnom pripade si to neber ako akukolvek chybu alebo co, to mi len tak prislo na um, ked som videl, ze rad citas bukowskeho. (nz):-)

dj_salinger
02. 09. 2006
Dát tip
a ktorými slovami konkrétne, ak sa smiem opýtať? (díky.)

vlad03
02. 09. 2006
Dát tip
dobra, niektorymi slovami pripomina bukowskeho, nie?:) (samozrejme, tym nemyslim ze to nie je originalne alebo co), velmi zaujimava basen

výborně - konečně poetika kerá je svoje a origoš.

...da sa... ...ale na nejake usudky momentalne nie som schopny...pockam si na dalsie...

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To Noe1: no, já ještě ani nemám pořádně co mazat, tak to snad chvíli vydrží. :-)

Noe1
20. 08. 2006
Dát tip
No nezklameš. Má oblíbená má kromě střídání jazyků neříjemný zvyk mazat za sebou v šíleném tempu co se dá, tak ty třebas nebudeš tak rychle mizet :-)

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To Noe1: asi tě zklamu, prostě klasický mix půl napůl, ženský element ze Slovenska, mužský z Čech a dítě potom neví co dřív. :-)

myxomatosis
20. 08. 2006
Dát tip
este sa k tomu vratim... vyzera to zaujimavo...

Noe1
20. 08. 2006
Dát tip
chytrá věc ... líbí fascinuje mne tvé plynulé střídání češtiny a slovenčiny ... že by nové alter mé oblíbené ...

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To chroustjazz: ano, o tom musím právě popřemýšlet! :o)

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To chroustjazz: zamyslet se nad ojedinělým názorem je často mnohem užitečnější než hloubat nad stádním názorem davu! :o)

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To chroustjazz: aha, díky, zkusím o tom popřemýšlet. :-)

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
To chroustjazz: kořením myslíš něco, co by se dalo označit ve sportovní hantýrce jako "tah na branku" ? Omlouvám se, inteligentnější příměr mě zrovna nenapadá.

solomon
20. 08. 2006
Dát tip
dobrý*

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
roz(um) aj tuzemák, otázka to.

obluda
20. 08. 2006
Dát tip
tak poevdz aj mne, co s umom, velmi rad sa vnorim do tajomsteiv tejto poezie :)

obluda
20. 08. 2006
Dát tip
no, mozno subjektivny pocit, ale zda sa byt nie celkom jasny ani tebe.. alebo mozno jasny ale tym padom nie celkom dobre podany niektore casti sa mi pacia, velmi a niektore nie..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru