Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

finale

28. 03. 2001
5
0
1030
Autor
jester

trochu se omlouvam, bylo to už v trochu jiné podobě, krátce, ale z jistých duvodu.. muselo být smazáno takže, kdo už četl.. přeskočit..

Finále Dneska je nějak zataženo a k tomu televizní zprávy hned po ránu zhořknou kafe když dlouze o ničem se blafe.. Tak hůl do ruky Bůh je mrtvý.. vždytˇ i chrámy se zavírají a nejen na noc jako kytky svědomí, vlastně jeho zbytky už ani nehryže, a chléb je tvrdý a na protezy také není, protézy duší tedˇse cení.. a proč už nekupovat v librách.. a dělat snih jen uměle.. a Hip Hop koncert v kostele.. Tak na těle tedˇs kůží husí se potíš , jenže nevíš proč.. jen to, že tenhle kolotoč s tvojí sedačkou na řetízku tě v těch řetězech také drží a utrhnout se někdy musí.. Smutně si tančí balerina svého baletu finále.. krev teče po sedadlech kina, blanický rytíř zapomíná a Babičky maj namále.. Ve třech oříškách pro Popelku, ta jádra sucho spálilo čí je to lidi jenom vina, že pohádka už nezačíná tím dávným.. „Bylo, nebylo“ .. Snad tím, že to co bylo, už přece nikdy nebude… a nás zajímá jen co bude…. opravdu ??? Splnˇ se Osude…
alina
31. 03. 2001
Dát tip
)*

Wopi
28. 03. 2001
Dát tip
Opravdu hodně silné. tip (koukám, že nejsem sám, kdo dnes opravuje :-)) )

Helena
28. 03. 2001
Dát tip
okopírovala jsem si to i předtím, teď Ti sem zkopíruji i ten tip, důvody mazání si nechej pro sebe :-)

Merle
28. 03. 2001
Dát tip
tyhlety mazací a znovuobjevovací obstrukce....

Pája
28. 03. 2001
Dát tip
pravda*

jester
28. 03. 2001
Dát tip
)))))))))) aha.. )0 tak jo a D.

myrinda
28. 03. 2001
Dát tip
tak tady je ten TIP

jester
28. 03. 2001
Dát tip
Dik....ja normalne opravuji take nerad..)..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru