Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

najúžasnejšia žena na svete

10. 09. 2006
4
0
1369
Autor
liam

Najúžasnejšia žena na svete Kráča vedľa mňa A tiene pred nami Nám prezrádzajú čosi Zo svojich tajomstiev a snov. Usmieva sa a hľadá obraz Mojej tváre v pološere Rodiacej sa noci Kým ju držím za ruku A odprevádzam. Bude mi dnes v noci chýbať. Nesiem si na chrbte gitaru Ako kríž večných časov A starostí ako vyžiť Iba z čistej lásky S prázdnym vreckom Bez nápadov Niekedy je dobre milovať. Tmavý park a cesta Ktorá nám kladie pod nohy Prekážky v podobe kaluží A žeravé svetielko z jej cigarety Je jediný zdroj orientácie V priestore. Kým ja sa usmievam Ona prežíva každý deň Ťažšie než kedykoľvek predtým, Lebo vie, že príde taký deň, Keď ráno skrátka neotvorím oči A ostane na všetko sama. Klamal som, keď som Vám tvrdil Že o láske sa neoplatí písať.


liam
11. 09. 2006
Dát tip
tak musím to písať do prologu, pretože ak to napíšem normálne do okna, kde sa má, z nejakého dôvodu mi to nerozdelí ale píše všetko za radom...:-))))

obluda
10. 09. 2006
Dát tip
trpim sentimentom dneska, asi to pridava aj tym basnickam *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru