Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jack the rozparovač

11. 09. 2006
0
0
1181
Autor
Dante

Harpagon: Kdopak to přichází na scénu? Kdo kurví pravidla klasické tragédie?

 

Nika: Děcka, já jsem Nika a budete mě vykat, protože jsem režisér a režisér je pes. Aarone, vy byste si na sebe mohl oblíct nějaký starý hadry.

 

Honza: No jest tomu tak. Mé knoflíčky jsou až z patnáctého století, takže...

 

Nika: To je jedno, už teď vypadáte staře. Ta role vám padne jako ušitá.

 

Saaba: Hi hi hi (záhy převládne výraz hloubavý). Sakra já to vůbec neumím. (posléze přednáší brilantně)

 

Nika: Nyní si ověříme, co jste dělali o prázdninách. Odložte ten text. Ten tu vůbec nemá co dělat.

 

Honza: (jedno oko větší o tom druhým ani nemluvím)

 

Katka Hinková: Já se bojím... (klepe se jak ratlík)

 

Honza: Good night and sweet dreams about death................a tak jsem se dostal ke své vestě, ve které mám kuličky proti molům. Teď už víte proč vaše babičky takhle smrdí.

 

Katka: Já to nezvládnu.

 

Dita: Ale zvládneš. ............So, nezapomeňte na zprávnou výslovnost.

 

Dante: D lejtyst ňús! D madr of Džon Druid is in d medhaus.... 

 

  

                                         Fuck of

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru