Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam

16. 09. 2006
1
0
340
Autor
Last jedi
Moje oči. Moje oči hľadeli niekam do neznáma.
Hľadeli na teba... Nie! Hľadeli do teba. A predsa si tam nebola. Nie si tu. Som tu sám." "Chyť sa ma!" ozval sa tvoj hlas. Ja som ťa však nikde nevidel, všade naokolo bola tma. V tom tmu preťalo prudké svetlo, ktoré ma zrazilo na kolená. Cítil som v ústach pachuť horúcej krvi. Postavil som sa, avšak hneď na to som znova padol na kolená. Moje oči sa tvárili, že plačú, ale nebolo tomu tak.
"Nie si tu. Som tu sám." "Chyť sa ma! ozval sa tvoj hlas a jeho ozvena mi lúpala mozgovú kôru na márne kúsky."
Zrazu som ho zbadal. Zrkadlo. Stálo tam. Veľké, s dreveným rámom, nádherne vyleštené, vyzeralo ako nové a predsa z neho bolo cítit starodávna majestátnosť. Jedno z tých zrkadiel, do ktorých sa hanbíte pozrieť. Ja som však nemal čo stratiť a ani čo získať. Podišiel som bližšie, tak aby som videl svoj obraz. To čo som tam videl, by mi za iných okolností vyrazilo dych, teraz som však iba tupo hľadel do prázdna svojich vlastných očí, cez ktoré bezohľadne stekala moja vlastná krv.
Neviem či to bol zlomok sekundy, minúta, hodina, alebo dokonca deň, ale zrazu môj obraz, ktorý bol predtým, ako som si až teraz uvedomil prazdnejší a bledší, začal naberat sýtejšie odtiene, aj krv sa začala farbiť do šarlátova. Zrazu sa vynorila zo zrkadla ruka. Bola to tvoja ruka. Tu ruku by som spoznal aj poslepiačky. "Chyť sa ma!" ozval sa tvoj hlas. Ja som ti poslušne podal svoju ruku...
* * * *
"Je mi to veľmi ľúto, ale viac sme spraviť nemohli, žena umrela ešte na mieste havárie, muž po niekoľkých hodinách v kóme tiež podľahol, chvíľu sa nám už zdalo, že ho máme, ale..."
Last jedi
17. 09. 2006
Dát tip
Aššurballit: no s tou dynamikou, Dynamika v pomalej smrti? No neviem neviem ale s tymi ukazovacimi zamenami, no chcel som nimi umocnit tu jeho kritickost situacie, ale takto spatne je fakt, ze je ich tam az prilis

...hm...mne tam chyba trochu dynamiky.. ...velmi cely dojem kazia ukazovacie zamena...

martinez
16. 09. 2006
Dát tip
hlubší kritiku nedám, ale pocit hluboko v sobě si odnáším... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru