Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kateřina II.- Rovná

18. 09. 2006
0
0
1129
Autor
Dante

  Scéna se odehrává v prostředí hospody, učinkují Kačka a Zuzka. Dante rozjímá, Kačka má v sobě šest piv, Zuzka nepije, Dante kouří. Později přichází Sába, Verča a Martin.

 

 Zuzka: Kdo to támhle jde.

 

Kačka: Já nevím. A vůbec, od té doby co jsem viděla čápa se raději z oken nedívám.

 

Zuzka: Není to Honzík? Asi jo, bo vypada jak ostravak.

 

Dante: To bylo káně.

 

Zuzka: Ruce má daleko od sebe, jakoby chtěl někoho obejmout.

 

Kačka: Jo, aty když seš nervózní tak křečkuješ. (kopne do sebe sedmé pivo)

 

Dante: Kdyby jsi už nemohla s tím osmým pivem, tak se rozděl. Chceš do toho nalít trochu rumu? 

 

Sbor: Fuj!

 

        ------------------------   dancing ----------------------

 

Sába: Co tady chlaščete, co tady kúříte. Dejte mi taky práska.

 

   Dante se záhy probudí do kocoviny.

 

Sába: Ježiš, tady to smrdí. Kači, kolik si toho vypila proboha. Martine co si o tom myslíš?

 

Martin: To samý co Verča.

 

Sába: A co si myslí Verča?

 

Martin: Co je to do toho?

 

Kačka: Martine, dáš si pivo?

 

Martin:  --------------------------------- he-e-ehm-----------------------------------(upraví si tričko a zaujme typický posez) 

 

Zuzka: Není už zkouška? Asi bysme už měli jít.

 

Dante: Tak běž. Kačka už do sebe klátí devátý pivo. Devátý, co po ní musím dopíjet.

 

 

 Zuzka uteče a na schodech spadne do náruče Honzy Laichmana.

 

Honza: Teď už tě nepustím.

 

Zuzka: Pomóc!

 

           Na konci scény Zuzka omdlí, Kačka usne a Dante se poblije. Z dálky je pak slyšet už pouze Verča: Martin mlčí.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru