Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cesta

29. 03. 2001
0
0
808
Autor
bloodymary

omluvte me preklepy a pro problematiku kodovani radeji pisu bez hacku a carek ,ted jsem snad ty chyby vychytala....

Kráčel lesní cestou . Les byl velmi tmavý . Najednou proti němu zpoza ohybu cesty vyšel mág .Člověk okultistických zaměření a od té chvíle věděl , že už se nikdy nezbaví toho zvláštního pocitu jako když , jako...Vlastne ten pocit byl téměř nepopsatelný jak teď zjistil . Nicméně nyní si již nemohl zpět vybavit kdo hledal koho první - jestli Meilink mága , nebo mág Meilinka .Vysvětlil mu , že ho poslali do těchto nehostinných končin aby ho našel , přivedl ,zasvětil , vyučil a následně poslal do akademie .zřejmě z Meilinka mělo něco být - co to on sám netušil . Nýbrž měl podivný sen , potom šel do lesa a tam potkal mága . Meilink neměl téměř v ničem jasno a tak se s mágem vydal dobrovolně . pořádně ani nevěděl kam ho mág vede a on téměř nemluvil , ale on se ho neptal . Meilink si náhle začal uvědomovat , že slova už zdaleka nepotřebuje tolik jako kdysi . Mlčení ho naučilo a nyní začal dokonce chápat a ovládat základy telepatie . touto cestou se s mágem mohl daleko lépe domluvit a něco se i přiučit . to celé bylo tak zmatečné a přitom zvláštní... Týdny a měsíce míhali a on šel pořád za mágem se snahou naslouchat mu .Potom nadesel onen zvláštní den , vystoupali na jeden pozoruhodný a dokonce i něčím zvláštní kopec . Když vyšli na vrcholek Meilink se vydal cestou dál , ale po chvíli si všiml , že mág zůstal stát .Tehdy Meilink pochopil , že mág chce aby šel dál sám .Vydal se tou cestou , potom se zarazil . Zde cesta končila a nalézal se zde útes , pod ním malá víska .Víska úplně neznámá , přesto mu něco říkalo ať do té vísky jde . Tak sešel dolů ,ale celá věc mu přišla tak prazvláštní a povědomá...Zašel do místního hostince , neměl ani zlaták , přesto mu nalili . Trochu ho to udivovalo , ale posléze mu došlo , že chtěli být pouze přátelští . Nyní zjistil , že teď už zdaleka nemá tak velkou potřebu si povídat . Alespoň ne tolik jao dříve , z části ho to mrzelo . Byl z něj plachý , málomluvný , vyrovnaný člověk , poutník a nyní se zdálo , že dokonce došel do cíle... Cítil , že nyní může být právem nazýván mágem . Z těchto lidí měl zvláštní pocit - jakoby je znal . Jakoby je znal , všechno a všechny co byli tady . Vesnici , přírodu , lidi ... A teď si to v hlavě vše srovnal , nyní byl zpět .Začal přemýšlet o smyslu jeho cesty . Jeho cesty za mágem . Šel spoustu dní za mágem a ten ho nakonec zavedl tam , kde začínal . dost se toho naučil , ale jaký to mělo smysl ? Mág mu toho v podstatě hodně dal... Potom se probudil z onoho zvláštního snu . blížil se východ slunce . cítil , že musí zjistit , co to bylo za podivný sen . Vydal se na procházku až došel na onen kopec , kde ho mág opustil . Mág tam mlčky seděl a meditoval , Meilink si přisedl . Nyní byl Meilink konečně připraven na svoji cestu , předem určenou cestu ...
bloodymary
02. 04. 2001
Dát tip
fakt vam dik , budu se snazit ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru