Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VZTAH

27. 09. 2006
0
1
620
Autor
H.Razim

    Seděl jsem zavřený v šatní skříni a přemýšlel nad budoucností. Zdála se být stejně nesnesitelnou, jako existence času vůbec. Nikdo mne nerušil, nikdo mne nehledal, nikdo se neptal, jestli jsou zalité květiny.
    Byl jsem sám a to mi vyhovovalo. Tma činila prostor ve skříni o něco větším, než byl ve skutečnosti. Tušil jsem samozřejmě, že okamžik, který právě prožívám, nebude trvat věčně, snažil jsem se však na to nemyslet. Do reality mne vtrhl až zvuk, jenž se ozval odkudsi z venku. V tu chvíli mi hned došlo, co se stalo... Alice se vrátila. Vešla do místnosti se skříní, v níž jsem seděl. Rozsvítila lampu. Mezi dvířky a dnem skříně pronikal paprsek světla.
    "Jsi doma?" ptala se nahlas a já tušil, že otázka patří mi. Nechtěl jsem odpovědět... Prozradit tak svou polohu, přiznat svou skrýš... Nepřípustné. Chtěl jsem počkat, jak se situace vyvine.
    Naneštěstí pro mne byly květiny zalité. Mohla přeci zapomenout... Kdybych nebyl od malička antikristem a dokázal se pomodlit, určitě bych to v tu chvíli udělal. "Bože, ať jde zalít květiny!"
    "Co tady děláš?" zeptala se, když mě objevila.
    "Přemýšlím." Naštvaný, přivíral jsem oči, protože světlo, které tak náhle dolehlo, se mi zakouslo přímo do tváře...
    "Můžu se přidat?" pokračovala s úsměvem.
    "Víš... vlastně jsem chtěl být chvíli sám."
    "Aha... Chápu..."
    "Určitě?"
    Neodpověděla... Místo toho přede mnou přibouchla dřevěná dvířka. Tak mne opět pohltila přívětivá tma.


1 názor

H.Razim
01. 12. 2006
Dát tip
Ani já nevýskám nadšením!

Aagaatka
27. 09. 2006
Dát tip
mne se to nahodou docela libi. jeste by se mi libilo pokracovani.. tak bacha at te tam nesezerou moli!

Rabb
27. 09. 2006
Dát tip
tahle se mi nelíbí.. :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru