Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dům náš vezdejší

Výběr: Zbora, a2a2a
02. 10. 2006
11
1
1066

origoš se hejbe a hraje - viz totem

 

 

 

 

 

 

 

 


1 názor

sidonia
13. 12. 2009
Dát tip
avi

per_zay
06. 10. 2006
Dát tip
hmmmmm .... dobré .... T

vynikající vkus ;-)

(závorka)
04. 10. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

a2a2 - to víš mé druhé revolucionářské já

sidonia
02. 10. 2006
Dát tip
staryho mistra podle novyho nicku nepoznas... a podle tohohle vykonu taky moc ne no....;)

a2a2a
02. 10. 2006
Dát tip
já se přidám ke Zborovi, prostě jsem se pobavil, navíc ty komentáře mají švih, i když s tím nevalným míněním o redaktorech váhám ...

joyce: eště aby nie! :-)) a pozri sa na ten odkaz, to je originál!

gaštanová: ještě mnohem šikovnější, než vůbec tušíš kaštanko! mimochodem, tady to najdete i s muzikou a hejbací: http://www.totem.cz/enda1.php?a=154814 tak dál: Sví: ty taky! :-) janinka: fakt? neverím princezna... :-) pozo: smutnější je umřít... :-))) sidonia: trochu více nadšení, když publikují staří mistři! :-) wedle vazy: ti venca písk... :-) Zbora: jeden jedinej výtěr? to je úpadek... sice nemám o místních redaktorech valné mínění, ale stejně... měl bys to vzít pořádně do ruky... .-)

Malér: hele, malére, voni nám dávaj nějaký ty, tipy? a výtěry? nejni to něco proti nám?

Zbora
02. 10. 2006
Dát tip
Nejíc třetí.

wedle_vazy
02. 10. 2006
Dát tip
velice pozoruhodné

sidonia
02. 10. 2006
Dát tip
ok*

pozorovatel
02. 10. 2006
Dát tip
a já si řikal, že je to smutnější...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru