Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V trávě ...

02. 04. 2001
7
0
1314
Autor
Kathe

Polibek na zavřená ústa Prstýnky z pampelišek Pramínek štěstí v korunách Vzpomínáš ? Vloni ses ještě bála Pocitů ( - bylo jich příliš pro jednu letní košilku provoněnou dětstvím - ) Čím dál se ale podobáš své matce A v novém závoji Tě už ranní vánek Neodfoukne . Podej mi ruku, děvčátko A já Tě po svých listech snesu Dolů Do trávy ...
Lasy
08. 12. 2003
Dát tip
Mám chuť spadnout do trávy a položit hlavu na vlahou zem, jen na chvíli se posadit a zapomenout na všechen shon a starosti . . . Díky Tvé básni, Lasy*

fox
18. 04. 2001
Dát tip
ahoj kathe, taky tip

fox
18. 04. 2001
Dát tip
ahoj kathe, taky tip

Kathe
04. 04. 2001
Dát tip
Teda ... červenám se tu jak rajčátko ... děkuju . PS: Jen jsem tak trochu ( na vaše předchozí rady ) do toho zkusila dát něco víc ze sebe a hned ta "dětská duše" - ach jo, Fundíku ... :o)

Ber
02. 04. 2001
Dát tip
nádhera ..tip

Bacil
02. 04. 2001
Dát tip
Kathe, tahle je opravdu moc nádherná... jak louka plná broučků a broučinek :-)))

Funda
02. 04. 2001
Dát tip
Je to lehké jako vánek, hebké jako pavučina, a čisté jako dětská duše. Ťap.

dablik008
02. 04. 2001
Dát tip
KATHE!!! to je kraaaaaaaaaaaaaaaaaasnyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Ť Ť Ťap... a diky...

Kannazuki
31. 03. 2001
Dát tip
nebojím se pocitů...a takhle krásným pocitům jaké kouzlí tvé řádky se moc ráda otevřu.... něžné a voňavé.....a já tě po svých listech snesu dolů do trávy.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru