Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?????

21. 09. 1999
1
0
1361
Autor
Kyslik

nie vždy

Povedať milujem Ťa nemôžem hocikomu, ale ja viem, že Ty nie si hocikto. Už hlboká tma sa vonku rozpína ja kvapôčku slzy na krajíčku strážim myšlienka na Teba mi pripomína chvíle s Tebou, ktoré si vážim. Som otrokom každej myšlienky, myšlienky, ktorá patrí Tebe. Nemôžem spať, nemôžem, lebo stále Ťa cítim, počujem, chýbaš mi a sú to muky, že necítim dotyk Tvojej ruky. Tvoj hlas mi stále v ušiach znie, Tvoj úsmev by bol pre mňa spasenie. Som rád, že Ťa stále pred očami mám, keď na naše fotky hľadím, čas strašne rýchlo ušiel nám, aspoň bruškami prstov Ťa hladím. Myslím na chvíle prežité s Tebou, dúfam, že skoro sa stretneme zasa, a potom obdarím Ťa nehou keď na mojej hrudi spočinie Tvoja krása. Chýba mi Tvoje "tikili", keď sme sa navzájom šteklili, chýba mi to Tvoje "krásný" keď snívam o Tebe sladké sny, chýba mi Tvoj pohľad káravý, keď si líham bez Teba do trávy, pozerám na hviezdičku, čo osvetľuje našu cestičku, čo nám smer našej lásky ukazuje a kroky spoločné po nej ochraňuje. Chýbajú mi Tvojich prstov dotyky, keď v mysli mi znejú pesničiek úryvky, čo sme si pre seba púšťali, keď sme si nežne do očí hľadeli. Chýba mi to Tvoje "bláho", chýba mi to Tvoje "miláčku", chýba mi to Tvoje "přijedu"... Chýba mi úsmev na sladkých Tvojich perách, keď čakám, že objavíš sa vo dverách, proti mne sa rozbehneš a sladučký bozk mi daruješ. Chýba mi blízkosť tiel našich, keď sme spolu tancovali zas a ignorovali čas, ktorý sa pokúšal rozdeliť ich, ale nie nás, lebo vie, že prídem zas a znovu chytím Ťa okolo pása, budeme spolu zasa, stretnú sa naše pohľady bude stúpať radosť v našich dušiach zmenia sa nálady a slzičky šťastia budú v našich očiach. ... a zasa snívam ... Len jeden bozk chcem od Teba len Tebe sa chcem do očí pozerať moja láska je tieňom Tvojim keď Tvoje srdce začalo biť s mojim, ja len o Tebe snívať chcem len Tvoju tvár hladiť a len Tebe šepkať svoje ĽÚBIM ŤA... Bez Teba a predsa s Tebou každý večer usínam Bez Teba a predsa s Tebou sa mi každú noc sníva...
Wemi
23. 09. 2002
Dát tip
Paráda....

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
Možno trochu dlhé, ale pri vlastných hlbokých pocitoch zrejme šetriť netreba...

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Tý bláho, já jsem Tě asi dost podcenila, viď? No, kritik jsem asi mizerný, a reputaci už si nenapravím. Ale chci abys věděl, že tohle změnilo můj pohled na Tebe ... Promiň

Kyslik
22. 09. 1999
Dát tip
Bibša, o čo kráča, keď nefičí o život!
neospravedlňuj sa za svoje názory, budem len rád, keď sa ti to aspoň trochu páčilo

Print
21. 09. 1999
Dát tip
Každá tvoje báseň..., ale nic...

slavek
21. 09. 1999
Dát tip
Lepší než Print to neřeknu :-(((

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
ja k tomu prece jenom neco reknu: je to mile, je to hezke, je to citlive, je to....
opravdove

jenom si to nezaslouzi ty otazniky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru