Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

náhodné stretnutie

06. 10. 2006
1
0
1467
Autor
liam
Dnes večer, Ma kopla múza Rovno do rozkroku A vedľa mňa kráčal Človek, Ktorý sa hrá na umelca. Nevidel som ho roky, Aj keď patrí do zoznamu Blízkych osôb a priateľov, Hovoril len o divadle Umení a zasa o divadle. Počúval som ho Prvých tridsať sekúnd A potom som si radšej zapálil Pokrčenú lacnú cigaretu A mesiac bol v splne. Počítal som kroky, Minúty Sekundy Len nech ho mám konečne Z krku A vôbec mi nenapadlo, Že on to možno potrebuje. Rozprávať. Vlastne nie. Mlieť dookola stále to isté. Kľúč v zámku, Bol mojou najkrajšou symfóniou, A výťah zo siedmeho Nie a nie prísť Dnes večer som mal prvýkrát v živote Chuť niekoho zavraždiť.
liam
07. 10. 2006
Dát tip
to neviem, musia toposúdiť iní... moja sebakritika.: úprimne, škaredý, drzý,otravný.... arogantný, zbabelý, ppodrazák..:-))) no neviem....

liam
07. 10. 2006
Dát tip
áno, prvý krát.... pretože väčšinou mám priateľov, ktorí vedia, kedy prestať...:-))) nie len kôli tomu, že škrípem zubami, ale celkovo... ak priateľstvo trvá 10 a viac rokov a je naozaj blízke a úprimné, jeden o druhom vieme, kedy prišla hranica tzv. bod prepnutia.... tento človek to vie tiež a predsa....

liam
07. 10. 2006
Dát tip
presné, trefné a výstižné... potreboval som to ukončiť... pretože nie som spisovateľ ani básnik, píšem len pre zábavu.... tento záver mi tam sadol ako vyšitý, pretože je úprimný.... mal som chuť zatočiť mu krkom....

obluda
06. 10. 2006
Dát tip
sa to prijemne citalo ale ten zaver sklamal, akoby z nudze... ze si to potreboval ukoncit..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru