Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divá Bára

09. 10. 2006
0
1
1242
Autor
Dante

Pták slétl z pěšinky, aniž spatřil oka divákova, rozpůlil žížalu vejpůl a sněd ji , chudáka zasyrova. Emily Dickinson, Pták slétl z pěšinky Chtěl bych poděkovat za spolupráci pí Kateřině Hynkové a dílo věnuji Barboře Blahové.

Po delší době jsem měl tu čest, se znovu stát reportérem. A hned moje budoucí interwiew bylo se slavnou spisovatelkou paní Bárou.

 

Rep.: Báro, mohu se vás zeptat na pár otázek?

 

Bára: hehe, no jako takhlééé, nó možná.

 

Rep.: Barboro,....

 

Bára: Neříkejte mi Barboro, to je moc jako tvrdé, jakó říkejte mi třeba Barunko nebo tak něcó...

 

Rep.: Dobře Báro, co jste si takhle četla jako malá před spaním?

 

Bára: Nó přírodovědné encyklopedie, chemické příručky, a takhlé matematicko-fyzikální tabulky, ale ale to jenom někdy.

 

Rep.: A jaké časopisy nebo noviny čtete?

 

Bára. No jako takhlé, z časopisu ABC a taky čtu hospodářské noviny.

 

Rep.: A Báro, kde berete pořád tu inspiraci?

 

Bára: No já když píšu básničky, tak se nechám inspirovat třeba.....víte že mám ráda koně?

 

Rep.: Báro, na to jsem se vás neptal.

 

Bára: No třeba jedu takhle ze školy a po cestě sbírám kaštánky. A taky sbírám pohlednice a....

 

Rep.: Pozoruhodné. Možná mi to příde až příliš snové, jak kdybybych vás viděl opilou.

 

Bára: To já jsem v životě nevypila ani kapku alkoholu!

 

Rep.: Můžu se zeptat, co plánujete napsat do budoucna?

 

Bára: Určitě dokončím své Vesmírné dálavy a pak chci napsat tyto básně: zasněná, náladová, a jako nějak jako takhlé něco...mě to.....no já píšu jak to na mě příjde.

 

Rep.: Na mě už to přišlo. Děkuji za rozhovor.

 

Bára: No já jsem ale ještě neřekla všechno.

 

Rep.: Sorry Báro, ale čas jsou peníze, mám ještě hodně práce.

 

Bára: A nechcete si alespoň prohlédnout moje pohlednice?

 

Rep.: Raději ne.

 

Bára: Búúúúúúúú (dupne si nožičkou)

 

                                                                      HOSPODÁŘSKÉ NOVINY NÁSLEDUJÍCÍ DEN:

 

Bára se rozhodla odhalit veřenosti svou duši. "Ráda bych vám ukázala své pohlednice," svěřila se nám. Také jsme se dozvěděli že v hodlá napsat nějakou krvačku plnou nejrůznějších prasáren. Prý to má být ještě větší trhák, než Vesmírné dálavy. Poté co nás požádala, abychom za informace tučně zaplatili, ukončili jsme předčasně rozhovor, načež se autorka psychicky zhroutila.


1 názor

Dark-atg
27. 11. 2006
Dát tip
Milý Pájo........ty ani koutkem duše netušíš, jak hrozně moc je divá.....ta moje divá Bára....... Dark

Zajímavé Pájo, jen si oprav pár chybiček, které tam máš... jinak musím říct, že nikdo kromě naší třídy nemůže pochopit, takže tento humor je jen pro velmi úzkou skupinu lidí... Zkus si dělat srandu z někoho, koho zná víc lidí L.

StvN
09. 10. 2006
Dát tip
Takhle dle mého názoru kvalitní literatura nevypadá.

Dante
09. 10. 2006
Dát tip
Napište sem honem vaše kritiky. Jste na písmákovi, a přesto sem nic nepíšete. Jak si to mám vyložit? Máte vůbec ponětí o kvalitní literatuře?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru