Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miminko, Mimínek a vzpoura

10. 10. 2006
4
0
1142
Autor
Tygřík

Další z cyklu o Mimínkovi & Miminku, tentokrát opravdu stojí zato:-)))

 

Miminko, Mimínek a vzpoura

 

Jednou si Miminko a Mimínek zakoupili letenky na ostrov Lážo Plážo. Jeli tak jenom tak, aby si odpočinuli a užili si dovolenou. Tak odletěli a když přistávali, tak je uvítal jim přidělený otrok, který jim odnesl jejich zavazadla do pronajaté vily. Bylo všeobecně známo, že na ostrově je v rozkvětu rodinná firma Muka Dela & syn, která zotročuje otroky a chytá nové otroky, aby je zotročila. S jejich pomocí si vytvořila obrovské impérium, které má dost otroků i nato, aby si podpořila výdělky a turistický ruch. A to tím způsobem, že na každé dva turisty dává jednoho osobního otroka. Taky otroky využívá v dolech a kamenolomech nebo k experimentálním pokusům na DNA vytvořit čtyřrukého pracovitého a poslušného otrockého mutanta.
   Miminko a Mimínek šli k domu a Miminko mělo divný pocit, ale řeklo si, že se jim nemůže nic stát. Chyba lávky. Jen tam vešli, obsypalo je ozbrojené hejno gorilo-rambo-lidí. Miminko s Mimínkem se ale nikdy jen tak tak nevzdají. Vzali si s sebou každý maličký revolver a teď se jim to hodilo, tak začali střílet všude kolem sebe. A najednou jako na potvůrku se síní rozlehlo cvakání prázdných kohoutků. Miminko a Mimínek si najednou uvědomili situaci, a tak zkusili se nenápadně vytratit. Bohužel, gorilo-rambo-lidem se z vakua v prostoru, kde obyčejně sídlí mozek, vytvořil náznak primitivního pramyšlení a tak Miminko a Mimínka chytli, svázali a odnesli do kobky pro otroky číslo 02298025/1-1-2-3-5-8-13-21. Sedělo tam asi 19 otroků, kteří se dívali na hypnotizující obraz na devatenáctipalcové plazmě. Jejich příchodu si ani nevšimli a dál se dívali na obrazovku. Až na jednoho. Hned se k nim dolopotil. Jmenoval se Raša Pašilov. Dostal se sem jako reportér tisku Kriticky Hospodárný Bulvár /K.H.B./. V přestrojení za otroka dokumentoval donebevolající bezpráví v této korporaci. Chtěl bojovat za pravdu a právo. Chtěl ji uveřejnit a zničit Impérium. Tomu Společnost chtěla zabránit, tak pokládala za nejlepší řešení ho takhle odstranit. Jenže Raša je vlastenec, a proto bude za vlast a pravdu trpět. Chtěli z něho také udělat otroka pomocí obrazovky, ale Raša by se tam nikdy nepodíval. Čekal na chvíli, na tuhle chvíli. Měl dokonale promyšlený plán VZPOURY! Vysvětlil Mimínkovi a Miminku všechno do detailů. Mohli začít! Každá kobka měla své řídící místo. Obrázky na plazmách jdou kupředu a tak otroky zhypnotizovávájí. Když to však půjde pozpátku, bude to otroky odhypnotizovávat a tak bude odpor na světě. Mimínko se proplížilo za hlídače a účinným chvatem ho zpacifikovalo. Vešlo do komůrky a nastavilo film, aby běžel opačným směrem. Za minutu byli všichni v kobce odhypnotizováni. Mimínek jim vysvětli, co se s nimi stalo, následně jim předložil plán a už to frčelo. Za 15 minut sestavili účinnou armádu a pokračovali. Všechno šlo jako po másle. Netrvalo to ovšem dlouho. Všude byly kamery  a tak se armádě Mimínka, Miminka a Raši postavila do cesty skupinka ozbrojených hlídačů. Miminkovská armáda se na ně vrhla. Hlídači začali pálit. Miminkovská armáda zvítězila, ovšem ztráty byly obrovské. Zbytky armády si rozdělily zbraně a postupovaly. Po cestě ještě osvobodili několik kobek, aby vykompenzovali ztráty. Už brzy měli přes 11000 stoupenců a vrhli se proto na střed organizace. Do cesty se jim postavila armáda strážců. Započal obrovský boj. Strážců ale bylo víc a tak bylo o výsledek postaráno. Zůstali jen Miminko, Mímínek a Raša. Zbývající strážci je dokopali před šéfa organizace.  Šéf jenom řekl: "Odkliďte to někam!" a hned ty tři odváděli do jiného sálu a nechali je tam o samotě. Shodou šťastných náhod to byl řídící kout a tak Mimínek jen zatáhl za správnou páku a dělal jakože nic. Za minutu se ozvala siréna a všichni začali panikařit a za chvíli se dovnitř drali osvobození otroci. Ta páčka určovala směr chodu toho hypnotizujícícho filmu. - Za pár dnů už stálo celé impérium před soudem.
   Šéf a spousty dalších byli odsouzeni na doživotí a Impérium se rozpadlo. Raša se stal šéfredaktorem těch novin a Miminko a Mimínek se vrátili domů.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru