Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ženské mená na ktoré nezabudnem

14. 10. 2006
6
0
1504
Autor
liam

tak to vám bola zábava.. :-)))

Mira: Na ľavej polovici zadku Mala materské znamienko A tri čierne chlpy A vždy, keď som ju mal Od zadu Prišli mi na myseľ Všetky tragédie Tohto sveta. Vždy sa so mnou hádala A po koncerte Mi zakazovala pivo S priateľmi, Kým neprišla iná. Jana: Bola krásna ako obrázok, Plné pery Ale pod kôrou Prehnité drevo Plné červov A ďalšej hávede. Nikdy som nemal Peniaze Na jej šialené nápady Až to raz v decembri Úplne zapichla. Anna 1: Našiel som si architektku Posadnutú kariérou A jej matka Ma nenávidela Od prvej chvíle. Vždy chcela len Postaviť hrobku Aby mi raz Nebola zima. Všetky názory A múdre vety Boli jej. Tak som radšej Po každom sexe Držal hubu A čakal na nákres Môjho hrobu. Anna 2: Nosila minisukňu A biele nohavičky S dlhými nohami Ako doplnkom K celkovému obrazu A predávala zmrzlinu. Kým som ju odprevadil V ten osudný večer K autobusu Mala premyslenú svadbu Do najmenších detailov. Oblial ma studený pot A viac som ju nevidel. Lucia: Cez maličkú dierku Módne potrhaných riflí Na drevenom stole Uprostred letného parku Som nahmatal začiatok A zo zadu Tesne pod opaskom Úplný koniec A nešlo mi do hlavy Čo v tej miestnosti Budem robiť. Ale nakoniec Verte mi Tam sa stratí Máloktorý chlap. A dnes ráno, Keď som vstal A videl v zrkadle Svoju tvár Neoholenú S kruhmi pod očami Som si spomenul Na všetky tie ženy, Ktoré sa podpísali Pod každú vrásku A nakoniec Som sa smial, Veď určite To takto zariadil Život.
Retro_BUS
14. 10. 2006
Dát tip
skvele noel* som vtipny ze?

obluda
14. 10. 2006
Dát tip
az na ten gycovy zaver je to dobre :)

Nicollette
14. 10. 2006
Dát tip
:o) příjemný počtení

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru