Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Siréna

16. 10. 2006
0
0
1047
Autor
Dante

Seděla s hřívou ještěra,

svetr na ní natřásá se,

to raději nedožít se večera,

než s ní sedět v jedné base.

 

Svetr-jiskřivé plazma huňatých hnusů,

hlas, co závidět siréna by mohla,

vzhledový kat mého vkusu,

její prdel...to když pro tužku se zohla...

mě navždy přesvědčila,

že není snadné setřást kila,

ze kterých by se i sestra moje,

neskonale zblila.

 

Kadeřníka neviděla, co je světem svět,

i kdyby se snad trávou sjela,

neodpustí si a proč by měla,

snůšku strašně trapných vět.

 

Pohled její, propíchne a zabije,

tváří se jak hrůzná sova,

parlament, senát, unie...

takhle řádí vteklá vdova!


Oldjerry
16. 10. 2006
Dát tip
Natašo - ahoj ! rozteklá : v té básni snad mělo být vzteklá - či se mýlím ? Já jsem chemik, proto ta reakce :-D. Měj se !

Natasha_
16. 10. 2006
Dát tip
Oldjerry: Cožpak ta chemie, ta může být i hezká, i když já o tom nic nevím. Já měla takovou strašlivou chemikářku, která monotónním hlasem diktovala celé hodiny svoje sto let staré zápisky ze zažloutlého notesu - a kontrolovala pak, zda to máme v sešitě slovo od slova zapsané. Rozteklá nebyla, ale přízračná ano.

Oldjerry
16. 10. 2006
Dát tip
Vteklá vdova řádí ? To musí být strašné.... Nat - ty nemáš ráda chemii ? To mohlo být třeba při angličtině, nebo státní zástupkyně u soudu. Jinak souhlas. Veršovaná satira.

Natasha_
16. 10. 2006
Dát tip
Pokud je autorovi třináct a nudil se při hodině chemie (přičemž se pomstil chemikářce), lze výsledek pochopit. Chytrá satira, která je třeba ostrá až nelítostná, ale svižná a především formálně obratná, to v žádném případě není. Natož poesie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru