Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtyři city

17. 10. 2006
1
0
728

Zmatek mě provází -

je okolo mne jako vzduch,

v kterém se dusím

 

Smutek mě provází -

je okolo mne jako voda,

v které se topím

 

Bezmoc mě provází -

je okolo mne jako oheň,

v kterém se škvařím

 

Nenávist mě provází -

je okolo mne jako země,

v které se pohřbím


martinez
22. 10. 2006
Dát tip
mně taky někdy píšou že píšu moc smutně... musí to ven... je lepší to vyhodit... než to v sobě nechat... *

kauboj: odhalil jsi me... bohuzel psat jinak, nez takhle pesimisticky, neumim - nemama na to naladu a optimismus mi vazne neni vlastni...

Vinetu_s_perem_jak_mrakodrap: Hm, asi nejsem tak inteligentni, jak se mi zdalo, jelikoz Tve recnicke obraty jsem lehce nedala a nevim, o cem je rec... Ale ten konec je dobry - aspon jsem se po dlouhe dobe zasmala:)

Nevim, jestli bych pouzila tak silna slova -Nujork je extrem...

kauboj
20. 10. 2006
Dát tip
ahoj janulo...jde vidět, že jsi vážně introvertní a plachá osoba...piš určitě dál, ale né už tak silně, protožemi to rve srdce.

kauboj
20. 10. 2006
Dát tip
ahoj janulo...jde vidět, že jsi vážně introvertní a plachá osoba...piš určitě dál, ale né už tak silně, protožemi to rve srdce.

syntakticky naprosto nevhodné versologická stránka pokulhává genologii se neodvažuji užít... .... souhlasím s generálem že tvé city jsou jako nůjork sity (a můj penis jako mrakodrapy v něm)

tvé city jsou jako ňůjork sity

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru