Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zoofil

02. 04. 2001
1
0
774
Autor
DJ_Sarance

Toto je nova basen ode mne. Vsechny, koho zaujal pornoherec (takze nikoho) tahle basen urcite potesi.

Byl jednou jeden zoofil, zviratka mel moc rad, tak postavil jim krmelec a sel si s nima hrat. A kdyz uvidel ptaka pichnul do nej ptaka a kdyz uvidel straky, pichnul do nich taky. Tak si zoofil v lese se zviratky zil, a nebezpecny gamapaprsek je vsechny ozaril. A byla spokojena zviratka a taky zoofil vsak kazdy dobry pribeh jednoho dne se dokoncil. A kdyz jednou takhle do ptaka pichal toho svyho ptaka, prijela k nemu sanitka vezouci sanitaka. Sanitak ze sanitky vystoupil a kdyz ho spatril zoofil analni sex na ptakovi dokoncil a z rady zvirat predstoupil. A ze sanitky vystoupila i zamestnankyne naka a okamzite uvidela zoofilova ptaka A tak sanitka odjela, i zamestnankyne naka a ona potom pravila: \Jo na ptaka sem kratka.\ Na ptaky sme kratky, na ptaky sme maly paky...
soale
02. 04. 2001
Dát tip
ale proc?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru