Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kurevský optimismus

21. 10. 2006
3
0
668

Nejde překročit rozbouřenou řeku,

ačkoliv na jejím druhém břehu je vše!

Stojím na břehu a dívám se na druhou stranu, kde se rozprostírá to, co bych chtěla mít - ale mezi tím je obrovská řeka! Řeka strachu, smutku, bezmoci, zloby, nenávisti, viny a všech mých pocitů, díky nimž se nemůžu dostat na ten zatracený břeh, kde se zdá vše krásné, normální, veselé, šťastné, s úsměvem na rtech...

  Ale já přísahám, že jednou to zvládnu a z té zkurvené rozbouřené řeky udělám potůček, v kterém si (až ho budu chtít překročit) nenamočím ani trepky! Já to dám! Zkrotím všechny ty odjebané pesimistické stíny v mé hlavě! Nebudu žádný zasraný borok, protože jednou budu dost silná! Jednou...?!


alternic: to posledni slovo je nejpravdepodobnejsim vyustenim toho vseho... Kdyby to tak byla pohadka - hned by se mi zilo lip:)

alternic: to posledni slovo je nejpravdepodobnejsim vyustenim toho vseho... Kdyby to tak byla pohadka - hned by se mi zilo lip:)

alternic
21. 10. 2006
Dát tip
Poslední slovo nebrat... Jinak se mi nápad líbí - taková jakoby pohádka :-) * *

Renas: diky, budu to potrebovat, az k tomu jednou dojde...

Renas
21. 10. 2006
Dát tip
drzim palce:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru